1.BÖLÜM

30 5 6
                                    

yine nefret ettiğim sesle uyandım yani alarm sesiyle lanet olsun şu alarma hergün bu sesle uyanmak zorundamıydım? Evet zorundaydım. İnşallah sümeyra kahvaltıyı hazırlamıştır bu gün sümeyradadaydı kahvaltı günü aslında her gün ondaydı arada sırada biz hazırlardık mutfağa indiğimde kimse yokru hemen yukarıya cıkıp üstümü değiştirdim beyaz salaş bi t-short altına yırtık kot giydim saate baktığımda saat 08:35 di gec kalmıştık bu gün karnelerimizi alıcaktık herkesi uyandırdıktan sonra karnımız ac bir vaziyette okula gittik karneleri aldıktan sonra hızla eve gittik babalarımız ortak olduğundan dolayı her etkinliğimiz aynıydı babam beni 10 kere aramıştı fakat ben görmemişim eve gittiğimde babamı aradım "alo baba karnem iyi merak etme kızlarında karnesi iyi" dedim babam "afferin bunu bildiğimiz için size tatil ayarladık" dedi bunu duyar duymaz kızların yanına kotum "kızlar babalarımız bize tattil ayarlamışlar" dedim "bavulunuzu hazırlayın" dedi "tamam baba baybay" dememle birlikte kızların biz hazırız cığlıklarına maruz kaldım telefonuma mesaj gelmişti hepimiz oraya odaklanmıştık çünkü babama tatil yerini neresi olduğunu ve otobüsün ne zaman kalkıcapını sormamamıştık mesaj babamdandı "yaz kampınız izmirde otobüsü saat 15:30 da kalkıcak açele edin" bunu kızlara okudum kızlara döndüğümde benim bavulumda hazırdı saate baktım saat tam 14:42 di hemen yola cıktık oto gara geldiğimizde otobüs kalkmamıştı. Hepimiz cam kenarını istediğimiz için ayrı yerlere oturduk kamp otobüsü olduğu için rahattık tam yayılacakken okulun sürtükleri geldi yanımız boş olduğu için yanımıza oturmak istemeleri çok normaldi ama bizim buna izin vermek istemiyordum onun için hemen lafa atıldım "aaa kızlar burası sizin için fazla sıcak değilmi malum erirsiniz" bütün otobüs ooo lamaya başladı onlar bize cevap verme cabsına girmişlerdi fakat içeriye üç yakışıklı cocuk geldi sürtükler hemen çocukların yanına gittiler ben rahatımı bozmamıştım kızlara baktığımda onlrda benimle aynı haldeydi neredeyse yol boyunca uyumuştum kampa geldiğimizde çadırımızı alıp kurmaya gittik denize yakın bir yerdi cadırı kurduktan sonra denize gitmeye karar verdik ama malesef gideöedik müdür konuşma yapıyordu meçburen orada boş boş bekledik müdür konuşmasını bitirince herkes denize koştu biraz yüzdükten sonra karnım acıkmıştı kızlara seslendim "kızlar benim karnım acıktı hadi yemek yemeye gidelim" kızlar onaylarcasına kafa salladı biz cansuyla birbirimize bakarken sümeyra "ben yemekhanenein yolunu biliyorum" dedi sümeyranın peşinden gittik yemek yedikten sonra cadıra gidip biraz uzandık. Kalktığımda akşam olmuştu karnım acıkmıştı kızları uyandırıp yemekhaneye gittik. Ama yemek saati bitmişti karnımız actı tekrar gidip yatmayı denedik ama ben uyuyamamıştım biraz instagram da dolaştım uykum gelmişti telefonumu bırakıp uyudum. Sabah kaltım üzerimi değiştirip kızları uyandırdım yemek haneye gidip yemek yedik  "kızlar ben sahildeyim yemeğinizi yedikten sonra gelin isterseniz"  dedikten sonra sahile havlumu serip müzik dinlemeye başladım yanıma birisi oturmuştu kızlar dır diye takmadan devam müzik dinlemeye devam ettim. Bir süre sonra kulaklımı cıkarıp yanıma baktığımda yanımda oturanın mete olduğunu gördüm kendisi benim kankam oluyor bitane daha kankam var oda buğra "kanka kalka yüzelim"                          
"tamam kanda ben giyinip geliyom"

Bikinimi giydikten sonra metenin yanına gittim o ortamı toplamıştı hemen bende yanlarına gittim içlerinde şu otobüste yanımıza oturan yakışıklı cocuklarda vardı hep birlikte top oynamaya karar verdik bizim kızlarda hazırlanmıştı oyun oynadıktan sonra yakışıklılarla tanıştık birinin adı alper birinin addı yağız diğerinin ise kağan dı öğle olmuştu yemek yemeyi çok seven bi insandım hemen yemekhaneye koştum öğle yemeğinden sonra müdür konuşma yaptı bu sefer müdürü dinlemiştim çünkü büyük bi yatta mangal partisi yapıcakmışız yarını iple cekiyodum mete ve buğranın yanına gittim mete "bu gün kamptan kacsakmı dışarda takılırız sen kızları ayarlarsın reyhan olurmu"
"Olur kanka zaten akşamlar çok sıkıcı oluyo kampta" dedim hemen ardından kızları cağırıp metelerin yanına gittim anlaşmıştık akşam kacıyoduk güvenlikciye yakalanmassak tabi "kızlar bem alper gilede haber verdim ama istemesseniz bahane uydurup gönderirim"
Ben heme söze karıştım çünkü alper dikkatimi cekmişti
"Hayır ben rahatsız olmam gelsinler tabi ne demek" dememle cansu ve sümeyranın gülmesi bir oldu aynı anda konuş muşlardı "havada aşk kokusı var"  sinirli bakışlar atarken araya mete girdi "tamam kızlar akşama hazırlanın saat tam 19:00 da burda olun tamammı" dedi yablarından ayrılırken buğra bana sinirli ve mutsuz bakıyordu el salladım ama karşılık vermemişti onu fazla takmadan hazırlanmaya baktık.
Sümeyra siyah bi t-shirt  altına şort ve  beyaz bir ayakkabı giydikten sonra pembe bir ruj sürdü cansuda siyah t-shirt altına yırtık kot şort ve pudra bir spor ayakkabı giydi ben siyah  boyfriend bi t-shirt altına şort jeans altına beyaz spor ayakkabı giydim yanıma sadece para ve telefonumu alacağım için canta almadım biraz gec kalmıştık altı üstü bi saat yani çok değil yanlarına gittiğimizdi boş boş on saat konuşmuşlardı biraz edalarıda bekledikten sonra artık kacmaya hazırdık ducardan atldık ve bi kafeye gidip oturduk sohbet ettik saate baktığımda saat tam 00:00 dı artık kalkmamız gerektiğini düşündüm zaten garsonda butarafa doğru geliyodu hiç bir şey söylemeden devam edecektim ki buğrayı gördüm mutsuzdu galiba ona nolduğunu soracakken garson "kafemizi kapatıyoruz" dedi hepimiz toplandık hesabı ödeyip cıktık kampa geri döndük sahilde gidip oturduk ben oturmadım ben boş şişe aradım ama bulamadım   eda nın büyük cantasında boş şişede cıkmıştı eda nın cantasından her şey cıkardı ve oda cıkmıştı şaşırmadık sonra şişe cevirmece oynamaya başladık şişe buğra ve selinin arasında kaldı buğra soruydu selin cevaplıyordu buğra denize bakmaya başladı onun aklında gecenleri tahmin ediyordum "Doğrulukmu cesaretlilikmi"
"Doğruluk"  demesiyle buğranın hayalleri suya düştü     "ilk aşkın kim ve kacıncı sınıfta oldu?"
Selin yutkundu biraz bekşedi
"İl sevgilim ayberkti ve orta okul 7. Sınıfta oldu" şişeyi tekrar cevirdik ben ve alper arasında kalmıştı heycanla sordum "D (doğruluk) C (cesaretlilik)"
"Cesaretlilik"
Aklımdan manyak şeyler geciyordu ama bunları söylemiyecektim
"Denizde oyun bitene kadar kal"
"Tamam"
Cool bi şekilde denize girdi ve beklemeye başladı bizde denize yaklaşmak zorunda kalmıştık oyun bitmişti ve herkes ıslanmıştı cadıra gidip üstümü değiştirdim yorgundum kolay uyyumuştum sabah güzel bir gün olması dileğiyle uyudum.

yaz kampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin