Merhaba yeni bir bölüm ile yine karşınızdayım.Bu gün Minrcraft ta yqpılmaması gereken bazı şeylerden söz ediceğiz.
1-Sakın altını ardarda hep kazma
bu. Bir nunaralı kuraldır.
2-Bir creeper a sakın yakın durma.
3-Bir enderman görürsen ona sakın bakma ve envanterinde varsa kafana bal kabağı tak.
4-Bir iskelet görürsen ona direk düz bir şekilde koşma!İskeletler iyi okçulardır.
5-İlk kuralda olduğunun tam tersi yani dimdik sakın yukarı çıkma!Yanında su kovası varsa olur,su sayesinde aşağı inersin.
6-Bir TNT koyduğunda sakın yanında durma.Sonra oldüm xp ve itemlerim gitti diye üzülmeyin :D
7-Yüksek bir yerden sakın atlama aşağıya inmenin yollarını ara!
8-Nether dayken sakın bir Pigman a vurma diğer pigman larda sana saldırır!
9-Nether dayken bir Ghost görürsen ona baka kalma sana çok güçlü bir alev topu fırlatıcaktır ve bu seni tek de almaya yeter!!! Alev topu tam sana geldiğinde kılıcın ile ona vur alev topu Ghost a doğru gidicek ve yön değiştirecektir.
10-End e gitmeden önce biraz düşün!End'e gittiğinde bidaha geri dönemezsin EnderDragon'u yenene kadar şayet.
Oyundan çıkıp yinr o dünyaya girdiğinde yine kendini End de bulucaksın yani o dünyada EnderDragon'u yenmeden bir daha yaptığın işe devam edemezsin.
Şimdilik bu kadar.Yeni bölüm en kısa zamanda gelicektir.