Bölüm 2:Minecraft'ta ilk günüm

1.8K 35 11
                                    

Minecraft'ki ilk günümdü.Oyun harika görünüyordu.Etrafta gezmeye başladım.Herşey küp küptü.Ve sonra beyaz ve sevimli gözüken bir şeyler gördüm hareket ediyor ve ''mee'' diye sesler çıkarıyorlardı on an onların koyun olduğunu anladım.İlk onları öldürmem gerektiğini düşündüm.Daha önceden minecraft ile ilgili videolar izlemişdim.Ve koyunlardan yün çıkıyordu.Yün ilede yatak yapılıyordu.Tabi yanındada 3 tane kereste odun gerekiyordu.Ama odun sorun değildi etraf ağaç doluydu.Sonra istemesemde koyunu öldürmem gerektiğini hatırladım.Koyunu öldürdüm ve ''meee'' die bağırdı.İçim sızlamıştı.Sonr diğer gördüğüm koyunlarıda kesdim.Ve buna alışmıştım.Baya iyiydi aslında oyun.Görüntüsü tam bana göreydi,lego gibiydi.Ama tek bir kusur vardı ki oda block ların havada kalması ve ağaçların yana doğru yatıp devrilmemesi.Ama oyunun çıkış tarihini de düşünmek gerekirse bu çok ta saçma değildi.Oyun 2009 da çıkmıştı ve o tarihte daha hiç bir oyunda böyle bir gerçeklik yoktu  ve oyun ilk çıktığında pek oynama görülmedi ama git gide artan merak oyunu oyna diyordu oyunculara ve 1 sene sonra oyunu tam 100 bin kişi oynamaya başlamıştı bu mucize gibi bir olaydı Notch için .Notch=oyunu kuran ve oyunu yapan kişiydi.Ve sonra Jeb ile oyunu geliştirmeye başladılar.Jeb=oyunun geliştiricisiydi.Oyun git gide oynanmaya başlıyordu .Tamam neyde bu böle devam ediyor ben ilk güne geri döniyim,evet nerde kalmıştık.

Ağaçlar ne kadarda devrilmiyor olsa da ve blocların havada kalması gibi enteresan olayların olması bu oyunun farklı bir oyun olmasını sağlıyordu.Her oyunun farklı özellikleri vardır ve bunlarda bu oyunun özelliklerinden biriydi.Sonra etraftan odun topladım onları ''E''tuşuna basarak envanterimdeki üretim bölümünde tahtaya dönüştürdüm ve en fazla 64 tane oluyorlardı.Sonra her 16 kütükten 64 kereste tahta çıktığını anladım.Oyun baya güzel gidiyorduku,gece yaklaşıyordu.Daha önce izlediğim videolarda hep geceleri canavarlar çıkıyordu.

Sonra güneç battı ve ay gökyüzüne yükselmeye başladı. Korkunçtu.Yıldızlar korkumu her ne kadar dindirmeye çalışıyor olsada hala korkuyordum,ilk gece için bir barınak yapmıştım 3x3 bir barınaktı bu tam ortasında duruyordum.Bir tane de delik yapmıştım gündüz olduğunu anlamak için.Ve sonra altımdaki bloğu kazdım ve envanterimde yaptığım crafting table yizıplayıp altımda kazdığım bloğun yerine koydum.Orda yatak yaptım ve barınağımı genişleterek içine yatağımı da sığdırmayı başarmıştım.Bu beni sevindirmişdi.Sonra uyudum ve adamın gözleri karardı.Ve bir baktım sabah olmuş barınağımı sonradan genişletip,güzelleştirip bir eve çevirmeyi düşünüyordum.Ve dışarı çıkmıştım.Küçük barınağımı bir eve dönüşterecek kadar odunum vardı.Ve oyun günüyle 5 gün,gerçek dünya saati ile de 1.5 saatimi almıştı bu evi yapmam.Bu kadar vakitin geçtiğini anca evi bitirdiğimde anlamıştım.Bu oyuna daha yeni başlamıştım ama bu kadar etkileyeceğini hiç düşünmemişdim.Oyun harikaydı.

!!!Bu arada Minecraft'a yeni başlamadım başlayalı 2.5 yıl olmuştur veya 2 yıl!!!

        (Yeni bölüm en kısa zamanda gelicektir)

Minecraft GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin