Merhaba :) .Bayadır yrni bolum getirmiyordum hepinizden ozur dilerim :( .Tamam konumuza gelelim.
Bu sabah horoz sesleriyle uyandım.Nede olsa artık hayvanatlarım vardı.
İnek,tavuk,koyun,domuz ve kopeklerim.Hepsi oyundaki hayatıma bir neşe bir eğlence katmıştı.Şimdi tarım yapmanın zamanıydı.Biraz buğday tohumum vardı.Ekmeğe ihtiyacım vardı.Ve hemen giyinip bahçeye çıktım.Ama bahçede yer yoktu.Her yer hayvan doluydu.Büyütmeliydim bahçemi.Eve girip sandıktan birsüru çubuk aldım.Yemelik çubuk değil tabiki,tqhtadan yapılan çubuk :D .Ve crafting table ın başına geçtim ve bayaa bi çit yaptım.Sonra bahçeye çıkıp bahçeye çıkıp buyuttum bahçemi.Yeni yere tarla yaptım.Birkaç bloğu kazıp su doldurdum.Sonra Hoo yani çapa ile toprağı açtım.Tohumları attım.Ve gunler geçti bekledim bekledim ve en sonunda büyümüştü buğdaylarım.Bir buğdayı kırinca 2 buğsay 1 tohum çıktı diyerini kırdım 1 buğday 3 tohum çıktı.Tohumları yine diktim.Çıkan 3 buğdayı yanyana koyup ekmek yaptım.Artık yiceğimde sınırsızdı. :) Akşam yaklaşıyordu.Evime girip bir bardak dolusu kahve hazırladım kendime.Ve balkonuma oturup ayaklarımı korkulukların arasından aşağı sarkıtıp kahvemi gün batımına doğru yudumladım hüp hürp diye :) ...
(Yeni bölüm en kısa zamanda gelicek)