MALAS NAK TULIS CERITA NI DLM ENGLISH LAGI SO AMIK KO AKU TULIS JE DLM BM 😂😂......Hari yang hujan di seoul,korea.Pengarah SM mempromosikan konsert percuma di rumah anak-anak yatim yang sangat minat REDVELVET.Di rumah anak-anak yatim....
Yeri : Hye semua!Nama unnie ialah Yeri.
Joy : Hye nama unnie Joy!Ini unnie Wendy,Ini Irene dan Seulgi.
Keira : Hye unnie...nama saya Keira...siapa unnie ni?
Iqy : Hye...nama unnie Iqy...unnie ahli baru REDVELVET!Hari ni kan birthday kamu?Jadi unnie dan unnie yang lain akan buat persembahan kat sini...
Anak-Anak Yatim : YAY!!!Lampu terpadam...music Happiness dimulakan...
So time you gotta be born!Just rock the world! BOOYAH!_SKIP_
Anak-Anak Yatim : Yay!
REDVELVET : BYE....kami akan datang lagi lain kali...Kesemua anak-anak yatim tersebut menangis dan memeluk Yeri & Iqy...
Yoshua : Jangan la tinggalkan kami...waaaa
Keira : Tinggal la lam sikit...waa!
Iqy : Maafla Unnie kena pergi dulu...baiklah macam ni...unnie janji setiap seminggu sekali unnie dan unnie lain akan datang...NAE?
Jong Yu : Nae!SEJAK ITU,SMTOWN & REDVELVET AKAN MEMPROMOSIKAN KONSERT PERCUMA UNTUK WARGA-WARGA EMAS & ANAK-ANAK YATIM DAN JUGA ORANG KURANG UPAYA...
P.S : Cerita ni sampai sini je.....
Ceh x de la 😂😂 gurau je...sambungan dia sampai bawah ni lepas ni ade lagi 2 chap NAE?
Sementara itu di dalam kereta,
Wendy : Pengarah SM...macam mana dengan duit yang dikumpul tu?
Seulgi : Bila kita boleh serahkan duit-duit itu kepada yang memerlukan?
*Ceh ayat author macam baru belajar bm je.. -_-*
Yeri : Kita sekarang ni ade berapa?
Pengarah SM : Buat masa ni kita kena kumpul dulu...dh cukup nanti kita serahkan kat mereka yang memerlukan...
Irene : Nae...Selepas perjalanan yang sangat memenatkan dari pagi sehingga petang....mereka pun pulang ke rumah...😁
Irene : Okay...macam ni...senarnya...
Wendy : Apa dia?
Irene : Barang dapur dah habis....so mcm mana kita nk masak ni?
Iqy : Kita makan kat luar jom?
Joy : Minum bir jom!Joy ditampar oleh Yeri...
Yeri : Kau bodoh ke apa? Iqy je dah tentu dari Malaysia...malahan dia islam...
Iqy : HAHAHAHA....ok jom la kita makan pizza je...Irene...duit cukup je?
Seulgi : Meh aku tengok? Nae nae.....cukup je.Di kedai pizza...
_SKIP_
(SUKA HATI AUTHOR JE NK SKIP)Joy : Fuh kenyang beb...balik jom...
Wendy : Guys...
Yeri : Kenapa weh?
Seulgi : Minyak kereta habis?
Joy & Yeri : What?
Joy : Ni semua salah kau...sape suruh x isi awal2 lagi...
Wendy : Eh kau nak salahkan aku pulak...bodo jek kau pun 2 kali 5
Iqy : Stop guys...kita tidur je dlm kereta malam ni... (ayat iqy dipotong)
Yeri : Aku call Pengarah SM skang!
Seulgi : Kau bwk phone...nasib baik... (ayat seulgi dipotong)
Yeri : Bateri habis...matilah!
Joy : Okay...aku tidur lu...
Yeri : Aku pun...okay bye...Mereka semua pun tertidur dalam kereta...start pukul 11 malam hingga 6 pagi...tapi.......
Untuk ketahu apa yang berlaku...kita saksikan pada chapter seterusnya...Nae! Author nk tidur ni.
Tolong Vote okay? Bye bye bye bye! Jangan jadi silent readers tau...Tatata!
YOU ARE READING
RedVelvet & The 6th Member
Ficción GeneralMe As The 6th In Red Velvet Kpop Team. My Mission Is To Perform On Stage With Irene,Wendy,Seulgi,Joy & Yeri. Read About Me As Red Velvet 6th Member. Travel Stage Comeback At Korean & Japan. #IRENE #SEULGI #WENDY #JOY #YERI #IQY P.S (In This Story I'...