Χωρισμός

17 2 2
                                    

Όταν μεγάλωσαν,μάλωναν ασταμάτητα μεταξύ τους για κάποιο λόγο όμως πάντα αγαπιοντουσαν ποτέ καμία δεν ήθελε να χάσει τις άλλες ούτε αυτή να χαθεί από αυτές απλός καυγαδιζαν για ανόητα πράγματα εκεί λίγο πιο πέρα ο θεός τις παρακολουθούσε και εντόπιζε τις αδυναμίες τους.Η Γαλλία ολο μάλωνε με την Αφρική και την έβαζε να της κάνει δουλειές,την ανάγκαζε να της δώσει ολα τα ξεχωριστά παβεμορφα πετραδια που είχε απανω της που της ανηκαν.Η Τουρκία, όλο πείραζε την Ελλάδα και της φερόταν ασχημα και εκείνη καθόταν ακλόνητη χωρίς να της δείξει σημασία πιστευωντας ότι θα σταματησει.Και η Ινδια στη μέση να προσπαθεί να σταματήσει το καβγα.Ετσι θεός θυμωμένος από τη συμπεριφορά των κορών του,της έβαλε αρκετά μακρυά την μία από την άλλη έτσι ώστε να σταματήσουν την αλαζονεία τους. Δυστυχώς για αυτές δεν σταμάτησαν να μιλάνε και ο θεός τις άλλαξε τη γλωσσα, καμια δεν καταλαβενε τη έλεγε η αλλη, νιωθανε σαν είναι κλεισμένες σε ένα διάφανο κουτί.Μέτα από μία μέρα απελπηστικαν και ζήτησαν συγνώμη από τον πατέρας τους όμως δεν το εννοούσαν όλες πραγματικα.Ετσι αφέθηκαν όλες ελεύθερες από τα κλουβιά τους μίλησαν με τον πατέρα τους και είπε "ο πόλεμος και η διχωνεια σπάει τα δεσμά της φιλίας και της αδελφοτητας"όλες συμφώνησαν και κατάλαβαν το λάθος που κανανε.

Σπάνια ομορφιάDonde viven las historias. Descúbrelo ahora