Η Μάγισσα Φοίνικας που αποστάτησε
Μεγαλώμενη μέσα σε μια πολύ κλειστή και αρχαία Σύναξη Μαγισσών που ονομάζεται Σύναξη του Φοίνικα, η Ρέη έχει από γεννησιμιού της τρία μαγικά χαρίσματα. Το ένα είναι πως μπορεί να παράγει ένα ειδικό δηλητήριο που αν έρθει σε επαφή με το αίμα των Καθοδηγητών μπορεί να αφαιρέσει τις δυνάμεις του ή ακόμα και να προκαλέσει τον φρίκτο και επώδυνο θάνατο τους. Το άλλο –βάση του οποίου πήρε και το όνομά της η Σύναξη- είναι πως μπορεί μετά το θάνατό της να αναγεννηθεί μέσα από τις στάχτες της, ακριβώς όπως ο μυθικός Φοίνικας (ένα φτερωτό, πανέμορφο πλάσμα του μαγικού σύμπαντος) μέσα από ειδικές τελετουργίες φτιαγμένες για το είδος της. Και το τρίτο, μπορεί να ελέγχει –με ορισμένους περιορισμούς- το στοιχείο της φωτιάς.
Αποτελούμενη αποκλειστικά και μόνο από γυναίκες Μάγισσες με τα παραπάνω χαρίσματα, η Σύναξη, σύμφωνα με την παράδοση αιώνων, αναλάμβανε υποχρεωτικά από πολύ νεαρή ηλικία όλα τα μέλη της (κάθε Μάγισσα Φοίνικας που αποκτά θηλυκό απόγονο είναι υποχρεωμένη από ένα πανάρχαιο μαγικό συμβόλαιο, να παραχωρήσει την κόρη της στην φροντίδα της Σύναξης μόλις κλείσει τον πέμπτο έτος της ζωής της) και τα εκπαίδευε με ζήλο, αποφασιστικότητα, αυστηρότητα και πειθαρχία ως Μισθοφόρους Εκτελέστριες με μοναδικό στόχο, την ευημερία και την ενδυνάμωση της Σύναξής τους.
Έτσι λοιπόν και η Ρέη, μόλις γιόρτασε και τα πέμπτα γενέθλιά της, αποχωρίστηκε για πάντα την οικογένειά της (τη μητέρα της, τη γιαγιά της αλλά και τον μικρότερο νεογέννητο αδερφό της) και μεγάλωσε πιστεύοντας πως σκοπός της ζωής της είναι η ικανοποίηση των απαιτήσεων των Γηραιότερων της Σύναξης και η πλήρης υπακοή στις προσταγές αυτών.
Μετά από πέντε χρόνια σκληρής και υπεραπαιτητικής εκπαίδευσης και άλλα πέντε χρόνια γεμάτα με επιτυχείς αποστολές, επαίνους και διακρίσεις, η Ρέη στα δεκαπέντε χρόνια της 'βγήκε' για την τελευταία της αποστολή. Όντας μία πολύ εντυπωσιακή, κοκκινομάλλα έφηβη με γυμνασμένο και ζουμερό σώμα αλλά ταυτοχρονά έχοντας ένα αθώο, γλυκό πρόσωπάκι η Ρέη καλούνταν να πλησιάσει, να συλλέξει πληροφορίες και έπειτα να σκοτώσει τον πρωτότοκο γιο της Άρια και του Πήτερ Χάλιγουελ, τον Τάι. Δεν επιτρεπόταν να ρωτήσει γιατί και πώς, δεν της υποδείκνυαν με ποιον τρόπο να το κάνει, ήταν απλά υποχρεωμένη να υπακούσει και να φέρει εις πέρας την αποστολή με τον τρόπο της.
ESTÁS LEYENDO
Αφιέρωμα στον χαρακτήρα της Ρέη Άφλεκ-Η Μάγισσα Φοίνικας που αποστάτησε
FantasíaΆλλος ένας χαρακτήρας που αγαπήσατε μέσα από την ιστορία της Μάγισσας του Αέρα. Θέλατε να μάθετε περισσότερα, γι αυτό και το ξεχωριστό αφιέρωμα για να μάθετε λεπτομέρειες για το παρελθόν και την ιστορία της -μιας και δύσκολο το κόβω να μπορέσω να σ...