Lütfen yorum ve oylarınızı bekliyorum !!!
Lucy ve ben sohbet ederken okul servisimiz geldi.Şoförümüz John babamın en yakın arkadaşlarından biridir.Her sabah servise binerken bana babamı sorar.Sanki bilmiyormuş gibi.Geceleri babam sarhoş olduğunda onu eve John getirir.Ve bu gecelerde onu bahane ederek kahve içmeden gitmez.İğrenç bir şekilde bu adamın bana ilgisi olduğunu hissediyorum.Ve midem bulanıyor.
Serviste giderken her zaman olduğu gibi Koca Ayak (aslında adı Dallas ama henüz 12 yaşında olmasına rağmen 40 numara ayakkabı giydiği için Lucy ve ben ona bu ismi taktık) yine bizimle uğraşmaya başladı.
-Hey Bridget ! Duyduğuma göre beden dersinde o koca popon yüzünden şortun yırtılmış.
-Hayır Koca Ayak . Böyle bişi olmadı ama sen biraz daha konuşursan o ses tellerini yerinden söküp dişine takıcam . Gerizekalı...
Ah şu küçükler! Nasıl da utanmadan kendilerinden 3 yaş büyük birine iftira atıyorlar.Gerçekten de bir iftira , sadece iftira .Yoksa benim popom öyle büyük falan değil . Yani bence öyle...Aman ya sanki bunu düşünen mi var.Insanların benim varlığımdan haberi olduklarından bile şüpheliyim.
Servisten inip okula doğru yürümeye başladık.Basketbol takımı oyuncuları yine o süslü bebekleriyle birlikte okulun tüm bahçesini işgal etmişlerdi.Bu kızlar o kadar Salak ki tek yaptıkları makyaj yapıp her ay farklı bir erkekle çıkmak.Gerçi erkeklerinde onlardan aşağı kalır yanı yok.Onların tek yaptıkları da basketbol oynayıp kızlara kaslarını göstermek.İşte ben böyle bir yerde hayatta kalmaya çalışıyorum...
Okula girdik.Lucy'nin gözü okul panosunda asılı olan afişe ilişti.
-Lucy,ne yazıyo orda?
-Sanırım okul bir kamp düzenliyormuş.Yarın.Bir geceliğine. Bridget gidelim mi? Lütfen lütfeeen.
-Kamp mı?Hani şu yakışıklı erkeklerin ve güzel kızların bir ateş etrafında oturup romantik şarkılar söylediği şey mi?Hayır hayır.Benim orda işim yok.
-Ama Bridget lütfen ya.Sadece bir gece ne olabilir ki.Hadi ama benim için.Senden tek bir şey istiyorum ya .
-Of Lucy . Tamam ama sıkılırsam gece gece o ormandan çıkar eve gelirim.
-Tamam sen nasıl istersen.Hadi koridorun sonundaki masaya gidip adımızı yazdırmamış gerekiyor.
Lucy ve ben koridorda ilerlemeye başladık.Her yerde makyaj yapan kızlar,birbirlerine geçen izledikleri bir boks maçını anlatan erkekler ve sivilcelerle nasıl başa çıkılabileceğini anlatan ergenler vardı.Aralarından ilerleyerek koridorun sonuna vardık .Masada ponpon kızlardan Eva oturuyordu hayatınızda görebileceğiniz en gerizekalı kızlardan biridir.bir maçta bizim takımın oyuncusu steps yaptığında sevinç çığlıkları atmıştı.O maçtan sonra hala nasıl ponpon kızlarda olduğunu bilmiyordum. Yanında da Scarlett vardı.O da hayatınızda görebileceğiniz en uyanık ve çekici kızlardan biridir.Zaten bu özellikleri sayesinde basketbol takımının kaptanı Calvin ile çıkıyor .Ama Lucy'nin söylediğine göre Scarlett Calvin'i aldatıyormuş.
Kızlara kayıt yaptırmak istediğimizi söyledik.Önce alay ettiğimizi sandılar ama sonra ciddi olduğumuzu anladılar.
-Peki o zaman. Ne yapalım. Ülkede demokrasi var isteyen kampa gelebilir.Evet ismini söyle.
Dedi Scarlett .
-Bridget Evans
-Sende söyle bakalım küçük şirin kız .
-Lucy Gray
-Tamam ezikler . Yarı okuldan sonra hazır olun . Ve şu şeyleri yanınızda getirin.
Elimize bir broşür tutuşturdular.Burda kampın koşulları ve neler getireceğimiz yazıyordu.Uyku tulumu , battaniye , çadır...Lucy mutlu gözüküyordu.Bense yarının bir an önce gelip bitmesini diliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Aşkım Bir Vampir (Düzenlenecek)
VampireAlkolik bir baban , kayıp bir annen ve inek bir arkadaşın varsa hayat senin için hiç de kolay olmuyo.Ve de okulda eziksen hepten yandın demektir.Ama aşık olduğun biri olursa hayat senin için birden güzelleşiverir.Diğer olumsuzlukları unutursun.Ve ke...