Zpomínky na toho kluka, mi vždy udělájí radostný úsměv, jenže konec je smutný, ale mi se tímto přesuneme do minulosti, kdy mi bylo šestnáct let a chodila jsem do osmé třídy. Byla jsem vyžší štíhlejší postavy, delší brunet vlasy a modré oči, které jsou jak studánky. Plné rty a malý nos doplňovaly můj vzhled.
Bylo slunečné ráno. já ležím ještě ve svých krásných snech, dokud mi ne zazvoní ten blbý budík! Ach né!
Neochotně vztanu a vypnu stále zvonící budík. Proč je ta škola. Mám ráda strašně školu, ale... Dnes je první den v nové škole. Upřímně se vůbec ne těším.
Po hygieně sejdu do kuchyně, kde na mě čeká máma.
,,Dobré ráno, matko."
Řeknu tiše. Já totiž krom matky a otce, bratra a jeho přítelkyně nemluvím, jsem knihomol. Proto máme ve vile velkou knihovnu asi ze 10500 knih.
,,Dobré, zlato. Už na tebe čeká limuzína."
,,Dobře, děkuji. matko. Jdu se převléct. "
,,Ano a pak se přijď na snídat. "
Už jen přikývnu a jdu se obléct do školní uniformy. Jak jsem zjistila skoro nikdo ji nenosí, ale já jsem vyjímka budu ji nosit. Uniforma se skládá s bílé košile, tmavě modré sukně a hábitu stejné barvy. Když už jsem v uniformě, jdu se trochu s kulturnit. Na oči si dám řasenku. A na své rty světlý lesk. Když už jsem jakštak hotová, vezmu si kabelku, kam si dám potom věci a informace.
Sejdu už dolů a zamířím do rodinného sálu. Už je tam na chystaná snídaně a sedí tam i otec a můj milovaný bratr William.
,,Dobré ráno sestřičko!"
Pozdraví mě William.William je vyžší postavy, rád sportuje, takže má vypracovanou hruď. Hnědé vlasy, kratší střih. Modré bouřkové očí, větší nos a nádherné rty. Má přítelkyni Elis. Už jsou spolu tři roky.
Elis. V lednu jí bude 16 let.
Je Vyžší štíhlejší postavy. Její kulatý obličej zdobí dlouhé brunet vlasy. Krásné hnědé oči, jako čokoláda, malý nos a plné rty. Ráda nosí spíš společenské oblečení. Její chůze je elegantní a všude chodí na čas, prostě do minuty. Je jak hodinky. Mám ji moc ráda a přeji Williamovi a Elis ať jim to dlouho vydrží.Z mého uvažování mě vytrhne až bráchův smích.
,,co je?"
,,Aurora se zamilovala!"
,,To je lež! "
Řeknu a dál si bratra nevšímám. Mohl by zas něco úžasný ho vymyslet. BožePo velice vydatné snídani se vydám do limuzíny. A je to tu. Můj bratr chodí do jiné školy. Bože. Papírky mám? Mam. Dobrá, i když mluvit sama se sebou je trochu. Ehm. No divný tak.. neřeš to sakra Auro.
Vystoupím z auta. Pohledy se otočí na mě. No skvělý. To mi chybělo. Neee. Kdo to jde sakra sem? Už ani krok Auro ani krok. Možná jde za někým kdo stojí za mnou jo to bude ono. Ale ne on se zastavil předem nou.
,,Čau kočko, nechtěla bys. Ty a já park. Sami dva?"
Ne ne ne ten člověk je debil. Jdu dál s ignorací.
,,Ahoj...ehm. jmenuji se Remus. Promiň za Jamese. "
Přikývnu a chci jít dál.
,,počkej jak se jmenuješ"
Vytáhnu papírek a napíšu aurora, těší mě remusi, ale už musim"
ČTEŠ
NEŠŤASTNÁ LÁSKA
RomanceToto je příběh o mladé dívce jménem Aurora. Její rodiče zemřeli, když byla ještě mladá. Jedmoho dne potkala kluka...