Ο ΣΚΛΗΡΟΣ

333 26 2
                                    


"Για να επιβιώσεις την ψυχρότητα του άλλου, πρέπει να κάνεις την καρδιά σου πέτρα"

Με άρπαξε από τον λαιμό σπρώχνοντας με, με δύναμη στον τοίχο.

«Ποιος στο διάολο είναι αυτός;! Έχεις κοιμηθεί μαζί του; Πες μου!» είπε κοιτάζοντας με στα μάτια θυμωμένα.

Τον κοίταξα ευθέως στα μάτια και του είπα, «Αλήθεια πιστεύεις ότι θα μπορούσα ποτέ να σε απατήσω με άλλον;»

Χωρίς να μου δώσει απάντηση χαμήλωσε το βλέμμα του στα χείλη μου. Η σιωπή του μου τα έλεγε όλα, ουδεμία εμπιστοσύνη προς εμένα. Εκείνη την στιγμή η καρδιά μου σιγόβραζε από θυμό, φεύγοντας βίαια το χέρι του από το λαιμό μου. Δεν μπορούσα να αντέξω λεπτό περισσότερο την σιωπή του έτσι προσπάθησα να τον σπρώξω μακριά μου, αλλά αυτός με άρπαξε απ' την μέση τόσο σφικτά που πίστεψα ότι θα άφηνε μελανιά.

«Δεν πρόκειται να μ' αφήσεις! Είσαι δική μου και μόνο δική μου!», είπε με ψυχρότητα.

Πριν προλάβω να επεξεργαστώ τις λέξεις του, έσπρωξε το σώμα μου ενάντια στο δικό του τόσο κοντά, έτσι ώστε τα πρόσωπα μας απείχαν μερικά εκατοστά μεταξύ τους. Κοίταξα τα χείλη του και απερίσκεπτα δάγκωσα τα δικά μου. Βλέποντας την κίνηση αυτή, γρύλισε και σε κλάσματα δευτερολέπτου μου έδωσε ένα φιλί σαν να ήθελε να με τιμωρήσει.

________________________________________________________________________________

Η Ίριδα Μπλέιν Κόλλινς είναι μια δεκαοκτάχρονη από τον Καναδά. Αρχίζει τις σπουδές της στο Λος Άντζελες πιστεύοντας ότι με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να αποφύγει τους υπερπροστατευτικούς γονείς της και θα γνωρίσει επιτέλους την ελευθερία που πάντα επιθυμούσε. Κανείς δεν της είπε όμως ότι η ζωή είναι γεμάτη εκπλήξεις...

Στο Λος Άντζελες ζει ο Άξελ Κρίστοφερ Στόουν, γνωστός επίσης ως «Ο Σκληρός». Είναι είκοσι ενός χρονών όπου το μοναδικό του πάθος είναι τα αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλέτες. Για αυτόν η οικογένεια έρχεται πάντα πρώτη, εκτιμώντας πάντα τους φίλους του. Μετά από μια τραγωδία, η ζωή του αλλάζει οριστικά 360 μοίρες κάνοντας τον ψυχρό απέναντι σε όλους χωρίς να αφήσει κανέναν να τον πλησιάσει. Κάποιος κάποτε του είπε, «Τα καλύτερα πράγματα στην ζωή έρχονται αναπάντεχα» αλλά αυτός γέλασε.


-   Μια αυθεντική ιστορία βασισμένη σε αληθινά γεγονότα – By: elli_k & maria-nc

-   Μπορείτε να βρείτε την ιστορία μας στα ελληνικά στο δικό μου προφίλ (maria-nc) και στα αγγλικά στο προφίλ της elli_k


© All rights reserved

Do not copy this story

Ο ΣΚΛΗΡΟΣWhere stories live. Discover now