>>Y/N szemszöge<<
Fiatalabb koromba emlékszem, hogy egy vicces bandát alakítottunk és próbáltuk utánozni a kedvenc bandámat, a Hollywood Undead-et.. Én voltam mindig J-Dog, mert ő volt a kedvencem és én tudtam csak az ő szövegét.. Így ment ez főiskoláig, ahol külön váltak útjaink, és a banda is feloszlott.. Azóta csak a Hollywood Undead a mindenem, és el fogok menni a New York-i koncertjükre..
>>Idő ugrás, a koncert napjára<<
Jó hosszú sor volt a kasszánál, de amikor sorra kerültem az volt megváltás.. Már a The Chainsmokers volt a színpadon amikor beléptem az ellenőrzés után.. Még jó hogy VIP pluszos volt a jegyem, ezért a Backstage-be is bemehettem.. Beléptem a Hollywood Undead öltözőjének ajtajába ahol kopogtattam.. A zajongás abba maradt és egy lágy hang megszólalt..
- Tessék, ki az?- Nyitott ajtót Jorel Decker.. Éreztem hogy elmondhatatlanul vörös lettem, és pillangók kezdtek repkedni a gyomromban...
- Helló.. Gyere beljebb, gondolom te kopogtattál..- Mondta Jay.. Én nem tudtam semmit sem mondani csak bólintottam.. Odajött hozzám Danny kezet fogtunk és beszélgettünk, és ez ugyan így volt Johnny-val, Funny-val, Charlie-val és Matt-tel is.. Egyedül Jay-jel nem tudtam beszélni.. Olyan aranyosan pislogott rám és a barna szeme.. basszus meg fog engem ölni a srác.... Nem tudtam rendesen gondolkodni a közelébe, ezért mindig kerültem őt.. vagyis Jorel-t.. Még egy 40 percen keresztül beszélgettünk amikor szólt a producer hogy ki kell menniük a színpadra.. Persze Jorel maradt utoljára és megesküdnék arra hogy rám kacsintott.. Én vörös voltam és nem akartam egyedül maradni az öltözőjükbe, mert féltem hogy olyan dolgot találok amit nem akarok.. 90 perc volt a fellépési idő én annyi időt töltöttem az öltözőbe egyedül..
- Visszatértünk csajszi!!- Kiáltott Dylan..
- Annak örülök..- Mosolyogtam... Beszélgettünk még amikor megint megszólalt a producer hogy vissza kellene menniük egy ráadás szám erejéig.. Ők bólintottak és mentek.. Megint Jorel maradt utoljára és most egy puszit küldött nekem.. Én még vörösebb lettem és a pulcsimmal takartam el az arcomat... Visszatérve a srácokkal még beszélgettem nem is kevés ideig, majd Jorel érintésére lettem figyelmes ami miatt kirázott a hideg és elkezdetem vörösödni..
- Héj.. Nem is mondtad meg a neved.. Hogy hívnak?-
- Engem? Y/N...- Lettem még vörösebb.. Jorel elvitt egy másik öltözőbe és ott kezdtünk el beszélgetni... Sokat beszélgettünk és azon kaptam magamat, hogy Jay az ölébe ültet és ott folytatom a magamról beszélést..- ... És Jorel.. veled mi van? Vagyis te és Vanessa.. már... hogy is mondjam..- Dadogtam..
- Igen jól érzékeled.. Nem vagyunk együtt Vanessával..- Mondta szomorkodva.. Én nem tudom miért, de átöleltem.. Annyira szomorúnak látszott.. Én meg annyira gyenge vagyok..
Sziasztook!! Itt van a legelső része a Hollywood Undead X Reader 18+-nak.. Hát a J-Dog-os mese első részére ennyi jutott.. De a második rész az jobb lesz *kacsint*...
Naaa én Icy voltam!!! :*
YOU ARE READING
Hollywood Undead X Reader 18+
RomanceSziasztok! Ebben a "mesében" a Hollywood Undead összes.. mondom még egyszer az ÖSSZES tagja és az olvasó közötti kis "játékot" fogom itt nektek Wattpad-re vetni.. Mindenkinek volt gondolom olyan érzése, hogy "Milyen jó lenne egy kicsit összejönni a...