Nečakané "Prekvapenie"

163 4 4
                                    

* 3:50 ráno *
( myšlienky Arie )
O 8:00 sa nám začína tá sprostá škola.. Vôbec sa neteším, najradšej by som mala naspäť prázdniny😒 Vôbec neviem zaspať.. Celý čas som myslela na Thomasa a na to, či ho ešte niekedy uvidím. Čo keď nie? Čo keď sa mi už neozve?? Toto je síce menšie mesto, ale čo keď nebudem mať to šťastie, že ho stretnem? Napadlo mi, že mu zavolám. Ale čo keď som pre neho bola len nejakým úletom?? Páčila som sa mu vôbec?? Dobre, volať mu asi nebude najlepší nápad .. Ach bože, neskutočne mi pomotal hlavu. Mám pocit, že som zamilovaná. Do kelu..

                          ————

*ráno, 6:50*
Zazvonil mi budík.. Kriste pane, prvý školský deň. Nieee... Spala som strašne krátko, bola som neskutočne unavená. Ale tak či tak som z tej neskutočne pohodlnej a rozohriatej postele vstala a šla sa umyť. Osprchovala som sa, rozčesala si vlasy a umyla si zuby. Potom som sa šla obliecť.. Pred tou blbou skriňou som stála minimálne 15 minút, pretože som nevedela, čo si mám sakra obliecť!! Chcela som predsa vyzerať dokonale, keďže je to môj prvý deň na strednej škole. Rozhodla som sa nakoniec pre bielu polokošeľu, čierne nohavice s vysokým pasom a vans topánky.. Vyzerala som celkom fajn.. To sa dalo povedať len o oblečení. O mojom ksichte radšej ani nehovorím.. Vyzerala som, ako keby som práve vstala z mŕtvych. Kruhy pod očami, suché pery, ako keby nepocítili dotyk balzámu minimálne 50 rokov.. Rýchlo som to musela dať do poriadku. Na tvár som si dala mejkap, kruhy pod očami zakryla korektorom, zapúdrovala mejkap a prešla na oči.. Na mihalnice som naniesla maskaru a pridala očné linky.. Lícam som trošku pridala zľahka ružovej farby, nech mám aspoň trošičku života v tvári.. Pery som natrela jemným rúžom v odtieni "nude"... Nakoniec som dala ešte rozjasňovač nad lícenku aby moja tvár pôsobila viac fresh. Celé som to zafixovala fixačným sprejom.. Ale čo vlasy?..  Zobrala som prvú gumičku, ktorú som zbadala a spravila si drdol na hlave. Pridala som ešte imidžové okuliare, ktoré vyzerali ako dioprtie a bolo hotovo.. Zišla dolu schodmi s vrecúškom a šla na raňajky.. Tam ma už privítala mama so slovami : „ Dobré ráno princezná, ako sa máme?" .. O čo sa tu akože snaží teraz..? Začína mi škola a ešte sa ma pýta jak sa mám.. Nech ti ne*ebe.. Odpovedala som jej len : „Čau.." Pozrela som na čas a bolo 7:29.. Do kelu!!!! Rýchlo som zobrala wafľu zo stola a behala na autobus.. Len tak tak som ho stihla.

                               -———-

* 7:50, škola.. *
Chvala bohu, svoju triedu som našla veľmi rýchlo.. Sadla si na nejaké miesto, ktoré bolo voľné a čakala som na začiatok hodiny, kde nám mali byť povedané pokyny na zajtrajšie vyučovanie.. Prvá hodina bola angličtina. Čakala som na učiteľa/ľku.. Veľa žiakov medzi sebou šepkalo, že na angličtinu prišiel nový učiteľ, lebo učiteľka, ktorá angličtinu učila, skončila s kariérou učiteľky. Zazvonilo na hodinu a všetci sme poctivo čakali na vyučujúceho.. Zazvonil mi telefón, tak som sa ho snažila nájsť vo vrecúšku, aby som sa pozrela, kto mi písal. Ani som si nevšimla, že do triedy už vošiel nový učiteľ angličtiny. Keď som si čítala smsku od mamy, všimla som si, že učiteľ je k nám chrbtom a niečo píše na tabuľu.. Zrejme jeho meno. Otočil sa k nám a povedal : " A do kelu.."
Dvihla som hlavu aby som vedela, o čo sa jedná a prečo učiteľ začal hodinu práve takto.. Zrazu.. Zrazu tam stál on.. Thomas Davis..

Dúfam, že sa vám druhá časť páčila... - Biannccan

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: May 25, 2018 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

(Not) In Love With TeacherOnde histórias criam vida. Descubra agora