Петък 13ти

42 6 0
                                    

На петък 13ти е а ние бяхме на парти в близката дискотека с Марио, Зара, Явор,Гергана и аз и бях с новата ми рокля. 👇

Беше супер красива

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Беше супер красива.
Обаче естествено Гергана беше с по-ярка от мойта, за да може Марио да я хареса. 👇

Също така беше направо залепена за Марио, което естествено ме дразнеше

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Също така беше направо залепена за Марио, което естествено ме дразнеше. Аз и Зара доста се забавлявахме, но тя ме остави, защото Явор ѝ предложи да седнат отделно. Аз бях тъжна, че останах сама.
Седнах на едно столче и почнах да си цъкам на тела.
По едно време Марио дойде и ме пита:
-Защо си сама?
Аз: Защото Зара е с Явор.
Той: Аз пък едвам се отървах от Гергана.
Аз: Браво.
Той: Е... искаш ли да танцуваме?
Аз: Добре.
И започнахме да танцуваме.
Беше хубаво и приятно, но преди да се насладя на момента Гергана дойде и развали всичко. Тя ме бутна в стената и като се опитах да стана,стъпих на криво, паднах от подиума за танци и си счупих крака.
  Като видяха това Зара и Марио, веднага се затичах и ми помогнаха да стигна до колата където ме чакаха баща ми и майка ми. Те поискаха да дойдат с мен и аз им казах, че не е нужно, но те направо влезнаха в колата.
Когато отидохме в болницата ми сложиха гипс и лежах там 2дни.Беше много болезнено.
Когато ме изписаха ми казаха, че трябва да съм с гипс 3 месеца.Когато дойде време да ходя на училище,не ми се ходеше, защото ме болеше.
Когато тръгнах да се качвам по стълбите Зара ме видя и ми помогна да се кача. На втория етаж срещнахме Марио и ме пита дали съм добре.
Аз: Да добре съм.
Марио: Искаш ли помощ?
Аз: Не няма нужда.
Зара: Ани аз ще трябва да тръгвам, защото имам математика.
Аз: Добре ще се справя сама.
Марио: Тогава аз ще ти помогна да стигнеш до стаята. Нали и аз съм на руски ,така че ще ти помогна.
Аз: Добре. Много ти благодаря.
Когато стигнахме до стаята Гергана беше седнала на моето място и аз седнах на втория чин където не седеше никой. А и нали е по-добре да съм сама на чин, заради крака.
Гергана по едно време ми каза:
-Вижте я Анита. Сама на чин без нито един приятел. Жалко ми е за теб.
Аз: Значи ще се заяждаш с мен, а няма да ми се извиниш.
Гергана: За какво?
Аз: За какво ли. Затова, че заради теб ще съм 3 месеца с гипс.
Гергана: Не я слушайте тя дрънка глупости.
Марио: Глупости ли? Ти дрънкаш глупости. Ти си виновна за това. Ти я бутна в стената и падна от подиума.Само за да танцуваш с мен ти щеше да я убиеш.
Махай се от чина ми, веднага.
Гергана стана и си седна на мястото. Аз обаче не се върнах до него, защото почна часа.
Когато часа свърши Марио настоя да седна до него. Аз седнах, но дълго време ме болеше крака. Когато свършиха часовете се прибрах вкъщи, защото ме болеше.

                  След 3 месеца

Най-сетне дойде момента да ми махнат гипса. Зара дойде с мен за подкрепа. Докато ми махаха пироните в крака тя беше до мен и ми даваше сили. Когато ми извадиха пироните не можех да ходя, защото много ме болеше. Казаха ми, че през ден ще ходя на физиотерапия, но докато се оправя пак ще съм с патерици.
На физиотерапията беше гадно, защото много ме болеше, но с течение на а времето болката отминаваше и най-накрая махнах тези патерици. Беше хубаво да ходя сама. Така вече се оправих и отново си бях старата Анита.
Това е края на 2ра част.
3та част ще е още по-вълнуваща.
Очаквайтея скоро.

Живота на Анита(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now