Ucuz Atlattık!

28 2 0
                                    

Koray ve Yonca'nın 81 günleri ve hala birbirlerini ilk gün gibi seviyorlar. Okulda farklı sınıflarda olması dışında hep birlikte olurlar.. Okula giderken kol kola gelirken el ele hep böyleler fakat keşke onları ayırmaya çalışan biri olmasa. Murat! Onları kıskanıyor ve her sabah takip ediyorlar. İşin kötüsü Yonca ve Murat'ın sınıfı aynı . Murat Yonca'ya sevgisini şuana kadar belli etmedi etsede Yonca'nın gözü Koray'dan başkasını görmez zaten . Okula gidiyorlar ve yine peşlerinde Murat. Zil çaldı girdiler sınıflara.. Öğretmen ders anlatıyor anlatmasına da Yonca nerede? Sınıfta ama kafası Koray'da . Murat ise gözleri Yonca'ya bakarak dalmış ve ona bakmayı sürdürüyor. Murat'ın aklından geçenler yüzünü güldürüyor kendisinin. Hayalleri ile mutlu olmaya çalışıyor . Gerçekler onun yüzünü güldürmüyor. Kafasında sadece Yonca var ve sırf onun için geliyor okula bu sınıflara, bu sıralara.. Hayaller yüzünü güldürüyor evet ama gerçek sanarak birden dış sesi ile bir :Oof Of      çekti. Herkesin gözü Muratta Murat'ın gözü Yoncada Yoncanın gözü öğretmende Olsada aklı Korayda. Herkes Murat'a dik dik bakıyor -öğretmende- Murat kafasını çeviriyor ve şaşırıyor herkesin gözü onun üstünde! yoksa hayallerini de mi dışa vurmuştu , Hayallerini Yonca duydu ve öğrendi mi? Utandı kızardı her şeyi anlatmış olabilirdi kafası dağınıktı çünkü aklı orda değil Yoncada idi bir güçlükle toparlandı ve 'Pardon Galiba Dalmışım, Sıkıldım da Biraz ' dedi . Hala merak ediyordu söyledi mi hayalindekileri ? biliyor mu artık onun gizlilerini herkes? Fakat merakı çok sürmedi herkes bir şey yokmuş gibi derse devam etti , öğretmende anlatmaya... Bu sefer emindi içinden söylediğine: Ucuz Atlattık! dedi ve İçinden derin bir 'Ohh 'çekti..

LİMONATAWhere stories live. Discover now