Murat hayallerine Yonca limonataya olan nefretine Koray Yoncaya olan aşkıyla hayat devam etmekte diyebiliriz. Bunların niyetlerini anladık fakat Aslı? Aslının amacı hala öğrenilemedi. Bir gün iyi ,bir gün kötü oluyordu aslı. Yonca ile Koray arasındaki buzları eritme amacı taşırken Aslı ve Murat 2 aşığı ayırıp kendilerine ayarlamak için elinden gelenlerin en iyisini yapmaya çalışmışlardı.. Gece oldu birbirleri ile mesajlaşmaya başlayan 2 sevgili hallerinden mutlu olsa gerek birbirlerini itilaflar, güzel sözler yağdırıyorlar.
-Bu kadar güzel olmanın sırrı ne?
-Senin sevgilin olmam.
-Gerçekten seni sevmekle çok haklıyım. Çünkü sen bana şu dünyada bana en güzel ilaçsın..
-Sen yeter ki bana hastalan ben senin doktorun da , ilacında olmaya hazırım..
Saat 3 e çeyrek vardı. Yorulan Koray ve Yonca uykuya daldı. Sabah oldu Yoncyı ev arkadaşı uyardı
-Kapı çalıyoor!
-Uyuyorum görmüyormusun?!
-Görüyorum ama yorgunum sen açıver.
-Şaşırtıcı değil hep ben açıyorum zaten.
söylenerek giderken bir yandan da 'sabahın köründe kim geldi acaba' diyerek meraklanıyordu. Söylenmekte haklı çünkü ev arkadaşı olan Cemre sorumsuz, uykucu , tembel ve bir okdar da sakin biriydi. Yonca onu seviyordu çünkü o sırdaşı, ev arkadaşıydı. Sorunlarını çözmekte biraz da olsa yardım ediyordu Yoncaya. Bu durumda Yoncayı mutlu ediyordu. Yoncanın eli uykulu bir şekilde kapı koluna gitti. Kapıyı açtı . Çok garip!. Kapıya gelen Aslı!! Ama Şimdi Ne Alaka Ki!! elinde de bir kutu vardı. Dili tutuldu yoncanın sadece elini hareket ettirerek git demek istedi , dışarı tarafı göstererek. Aslı 'merak etme gideceğim dedi' Elindeki kutuyu Yoncaya uzattı. Yonca açtı bir saat vardı. Şimdi ne alakaydı ki bu?
-Bu ne?
-Saat
-Bunu bende biliyorum ama bu saatte bu saati getirmen ne alaka?
-Koray vermemi istedi.
-Nasıl yani sen Koray ile konuştun ve bu saati ondan aldın bana getirdin öylemi! ne kadar uğraşırsan uğraş sen bizi ayıramıyacaksın! sadece bizi ölüm ayırır o kadar!
-Ne alaka şimdi?
-Sen daha iyi bilirsin!
Diyerek kapıyı Aslının yüzüne kapattı . Cemre normalde hiç yerinden kalmazdı ama olan bağırışlardan daha doğrusu Yoncanın bağırmalarından meraklandı ve oda kapıya gelmiş olacak ki Yoncanın dik bakışı sanki Cemreye cevabını vermiş olacak ki hemen tekrar gitti ve yattı. Yonca meraklıydı Koray ve Aslı yine birbirleri ile mi buluştular? ama nasıl olur gece 3 e kadar kendisiyle mesajlaşmıştı. Yani Aslı kendisini ve onu birbirinden ayırmaya çalışıyordu hemde bir saat ile. Kafası karıştı gitti ve kahvaltıyı hazırladı. Kahvaltıya Cemre gelmedi hala uyuyordu. Kendisi yedikten sonra önüne bir kahve alıp derin derin düşündü..
YOU ARE READING
LİMONATA
Teen FictionSenin En Sevdiğin Limonataysa Ve En Sevdiğin Kişi Limonatadan Nefret Ediyorsa Ne Yapardın? İşte Kitapta