Miközben Noellel beszéltem,már megint éjfél körül járt mikor abbahagytuk a beszélést. Letusoltam,Fogatmostam,Átöltöztem pizsibe( fehér póló,fekete gatya),felnéztem Facera mi ujság van,de nagyon elfáradtam.
-Holnap találkoznom kell Noellel. Elkell neki mondanom valamit.-gondolkoztam.
Eljött a reggel (kb 8 óra volt) és felhívtam.
-Szia kicsim! Ráérsz? Tudunk beszélni? Na csak arról lenne szó hogy tudod én ittis és Miamiban is lakom és Hétfőn indulok vissza. Csak elakartam mondani ezt neked!
Majd a nyáron jövök kb 1 hónapra és akkor csinálunk majd sok jó mindent!
Eljött a Hétfő...elindultam a kocsi felé...mert apa kivitt a reptérre.
Már szinte majdnem otthon voltam Miamiba.
Amikor láttam hogy anya mellett volt egy idegen pasas.
-Szia anya! Rég láttalak-mondtam.
Képzeld megismerkedtem egy fiúval és a barátom lett.
-Ó ki az a pasi? Hogy hívják?-mondta anya.
-Egy új szomszéd apánál és nagyon helyes Noel a neve.
-És ő ki-kérdeztem.
- Az új pótapád,Gyula-mondta anya.
Értem. És ti mióta vagytok egyutt?
-már kicsim legalább fél éve.-mondta büszkén anya.
-Szia te vagy Emily, anyukád sok jót mondott rólad!-mondta Gyula.
-igen én vagyok az...-mondtam.
Hazamentünk és láttam hogy nem abba a lakásban lakunk amibe akkor amikor ittvoltam legutóbb.
Gyula modern házába laktunk. Gyulának volt egy kislánya Marinette (12 éves).
Felhívtam Noelt és dumáltunk sokáig...
2018.05.26
5.fejezet🔜