6.fejezet

21 1 0
                                    

Hazaértünk. Kb délután 5-6 óra lehetett mikor Noel felhívott, hogy nem-e megyünk el fagyizni.
Mondtam apának hogy elmegyek Noellel fagyizni a parkba. Elkészülődtem...(konty, Matt rúzs, szempillaspiràl, szemhéjpúder, fehér LEVI'S es póló,  fekete sport rövid naci). Fel néztem még a közzöségiekre, mikor Noel hívott.
Már a hàzunk előtt volt mikor leszaladtam hozzá, nyakàba ugortam és megcsókoltam.
Ahhh olyan romi volt. Aztán fagyizàs után sétàltunk, beszélgettünk.
-Ma babàm nem akarsz nàlunk aludni, mert  már elég későre jàr-mondtam.
-Felhívom apàt, hogy ma itt alszok  nàlatok -mondta Noel.
...
Lefeküdtünk aludni!  (23.27 volt)
Àtkaroltuk egymàst és aludtunk.
Reggel nem bírtuk kikelni az àgyból. -Vàrjunk csak ma sulii-kiàltottam egy nagyot. Mindenki hallotta.

Együtt mentünk be a suliba.
Talàlkoztam egy lànnyal, kedves és szép volt. Az volt a neve, hogy Liza Benedt. Most derült ki hogy ő lesz az  egyik új osztàlytàrsam majd az egyetemen. Nagyon jóba lettünk. Àtkaroltuk is jött délután Jac-al a baràtjàval. Mi (csajok)  beszélgettünk, addig a fiúk meccset néztek.

2018.06.03
7. Fejezet🔜

Liza Benedt 20053dorci könyvében szerepel hogy annyira megtetszett ez a karakter hogy mi lenne ha több részben is benne lenne. 
🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝🔝
Egy új fiú című regényben(nagyon jó könyv)

Egy lány életeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora