Capitolul 1 - Introducere

7 1 3
                                    

Au trecut 3 ani de când tatăl lui Eleonor nu mai este. Eleonor și mama lui locuiesc acum într-o casă mică, dar cochetă.

Băiețelul vine pe jos de la școală și se gândește că are tot weekendul la dispoziție. Ce bine că este vineri. Va putea să se uite la un maraton din serialul lui favorit de aventuri, cu elfi, războinici și magi. Își aduce aminte că și tatălui lui îi plăcea serialul. Se uitau împreună la serial și mâncau în pat. Eleonor mânca un hamburger cu carne de vită, iar tatăl lui, care era vegetarian, un sandviș cu falafel (chifteluțe din năut).

Tatăl lui a fost ecologist convins și spunea ca pădurea amazoniană a fost tăiata din cauza industriei cărnii. Copacii au fost tăiați ca să se planteze cereale pe care mai apoi sa le dea la animale. În jur de 70% din teren a fost defrișat pentru industria cărnii și dacă nu am consuma carne am putea reduce foarte mult poluarea pe planetă. Un lucru foarte simplu. Însă mama lui Eleonor considera că nu poți trăi sănătos fără carne și că corpul are nevoie și de carne. Mereu subiectul acesta isca conflicte în familie lor, așă că doar tatăl era vegetarian din familie. Tot doar el era plecat mai tot timpul prin diferite părți ale lumii. Lucra pentru o organizație de protecție a mediului care era finanțată de milionari filantropi de prin toată Europa.

Eleonor ajunge acasă și mama lui tocmai îi pregătise un hamburger cu carne de vită și cartofi wedges, mâncarea lui favorită. Băiețelul simte cum gura i se umple de salivă după mirosul îmbietor de cartofi wedges cu sosul special al mamei, un pic iute, un pic dulce, numai bun. I se aburesc ochelarii în fața farfuriei cu hamburger. Înfulecă ca un lup mâncarea fierbinte și îi povestește mamei despre planul lui. Are de gând să facă un maraton de vizionat serialu lui favorit. Peste 3 săptămâni se va lansa noul sezon din serial și până atunci un post de televiziune va difuza toate episoadele anterioare timp de două weekenduri.

Termină de mâncat și cere voie mamei să se baricadeze în dormitorul lui să vizioneze serialul. Nici nu apucă bine mama lui să spună da, că băiețelul urcă scările în grabă la etaj în dormitorul lui.

Se bagă mulțumit în pat, deschide televizorul, caută postul de televiziune și așteaptă să înceapă primul episod. Momentan sunt reclame, așa că gândul îi fuge în altă parte. Burtica îi este plină și îl apucă moleșeala. Cască ușor și scoate un sunet încet. A fost o săptămână plină la școală. Ochii încep să se închidă și devine greu să mai stea treaz. Va sta cu ochii închiși doar un pic, până se termină reclamele..

Deodată simte că are ceva în gură din care îi curge lapte cald. Are gust bun laptele și el este foarte flămând. Se aude un muget. Deschide ochii și vede o vacă în fața lui. Simte un sentiment de afecțiune față de văcuţă cum nu a simțit niciodată. Se simte bine, protejat în preajma ei.

O vineri nebună într-o lume nebunăWhere stories live. Discover now