GİRİŞ

27 4 0
                                    

Notumsu ; Sahalara geri dönmek beni ürkütüyor. Beni özlediniz mi? Ben sizi ve yazmayı aşırı özledim. Söz veriyorum sonuna kadar gideceğim harika bir serüven olacak bu. Siyah hepimiz için özel olsun istiyorum. Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen, sizi seviyorum.

*************

14.07.18

'' Bu senin için çektiğim son video, hayatım. Şu iki yıla binlerce video çektim, binlerce mektup, binlerce not... ''

Ekrana burukça gülümsedim.

'' Seni ilk gördüğüm günü hatırlıyorum, ilk konuşmamızı, dediğin her şey hala zihnimde biliyor musun?  ''

Duraksadım. Söyleyeceklerimi kafamda binlerce kez tekrarlamama rağmen şuan her şeyi yutmuş gibiydim.

'' Ama en çok son gün canlanıyor kafamda. Birbirimizden gittiğimiz o günü hatırlıyor musun, söylesene. Ne demiştin sahi? Seni unutacağımı söylemiştin değil mi? Benim bencil küçük bir kız çocuğu olduğumu, seni sevdiğime asla inanmadığını söylemiştin. ''

Aniden hatırladığım o anla yüzümü buruşturdum, istemsiz kaşlarımı çattığımda hissettiğim tek şey öfkeydi. Yalandı o gün söylediği her şey. Yalancıydı.

'' Senin için söylediğim hiçbir şeyi takmamıştın, iki gün sonra yeni birisini seveceğimi söylemiştin. Haklı çıkmanı isterdim lanet olası. Unutmak isterdim, başkasına sığınıp senden kaçmak isterdim ama sen beni anlamadın hiç. ''

Yutkundum.

'' Senin hayalini bile kurarken hızlanan kalbimi hiç anlamadın. Yanıma yaklaşırken heyecandan titreyen ellerimi, sen gülümserken istemsizce gülümsememi, ben gülümserken beni izlediğinde yaşadığım heyecanı, yanında dolanan kızları gördüğümde damarlarımda akan kıskançlığı hiç anlamadın. ''

Kafamda kızıl kıvırcık saçlı bir kıza gülümsemesi canlandı. İçten gülmüştü, gerçekten gülmüştü.

'' Sadece bana gülmeni istemiştim, yanımda olmanı, bana bakmanı, sadece beni dinlemeni istemiştim. Bencil bir insan değildim, konu sen olunca ben ben olmuyordum zaten. Bencilleşiyordum sadece benimle kalmanı istiyordum, bana özel. ''

'' Seni kimsenin olmadığı bir yere götürüp orda tutmak istiyordum, kimse seni görmemeliydi. Çok güzeldin ve sadece ben görmeliydim seni. ''

'' İlk başta senden nefret ederken beni bu hale getirdiğin için senden ayrıca nefret ediyorum. ''

Susup ekrana boş boş bakmaya başladım.

'' Buraya gelmediğin hergün için senden ayrıca nefret ediyorum, özür dilerim beni mecbur bıraktığın her şey için. Beni tanıyorsun ve şuan ne yapmak üzere olduğumu biliyorsun... Teras katının özel alanım olduğunu ve oraya hep girmek istediğini biliyorum, sevgilim. Git oraya. Odamda duran minik dolabın içindeki siyah kutuda kapının anahtarı var onu al ve git. Seni seviyorum. Özür dilerim. ''

************

Elimde sıkıca tuttuğum siyah zarfa son kez baktım. Buraya kadardı işte. Zarf sahibine gidecek ve bu oyun bitecekti. 

'' Sevdiceğim. ''

O'na böyle seslenirdim. Arkasını dönüp baktığında o çok sevdiğim ela gözleri kocaman olmuştu. Beni beklemiyordu. Bende kendimi beklemiyordum.

''  Beni özledin mi, hayatım? ''


SİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin