Günlerden pazartesiydi annemin;
-Kızımmm!!Hadi kalk okula daha ilk günden geç kalıcaksın...
diye bağırmasıyla başlamıştım güne...Bugün benim için önemli bir gündü...Yeni okul yeni arkadaşlar...Derkeenn annemin çırtlak sesini daha fazla duymamak için yatağımdan kalktım elimi yüzümü yıkayıp kıyafetlerimi giydim...Sonrada saçımı yapıp kahvaltı için aşağıya indim...Kahvaltımı ettikten sonra hemen ayakkabilarimi giyip arabaya bindim...Şoforumuz Mehmet amca;
-Günaydın küçük hanımefendi...Bugün kendini nasıl hissediyorsun bakalım?diye sordu...
Ben:Hiç iyi gibi tabii birazda heyecanlı sonuçta okulun ilk günü...
M:İyi öyle olsun bakalım küçük hanımefendi...
Aradan bir kaç dakika geçince okula kaç dakika kaldığını sordum ve yaklaşık 5 dakikaya okulda olacağımızı söyledi Mehmet amca...Annemin dediği gibi okula daha ilk günden geç kalmiştim bile...
Okula vardigimizda hemen arabadan indim ve koşarak sınıfın kapisinin oraya geldim ilk bir nefes aldım evet 10 dk geç kalmıştım maalesef ki...
Sonra kapıyı çalıp içeriye girdim...Hoca içerideydi ve beni gördüğü gibi;
H:Sen yeni kız olmalısın... dedi bende küçük bir tebessumle;
-Evet...Eee şey bu arada geç kaldığım için çok özür dilerim...dedim o anda herkesin gözü uzerimdeydi eminim ki bayaaa bir kızarmıştım...
H:Yanii bu günlük öyle olsun ama bir daha geç kalmanı istemiyorum tatlım...dedi ve ardından da;
-İstersen biraz kendinden bahset...dedi...
Ben:Adım İrem Su. Buraya İzmir'den geliyorum...
dedim...
Ardımdan da hoca;
-Eee sınıfın görünüşüne bakılırsa sadece alperin yanı boş Yanii senin için bir sakıncası olmazsa oraya geç...dedi...
İlk bir sıralara baktım en arkada oturan Alper olmalıydı çünkü sadece onun yanı boştu...
B:Yok yani Alper için bir sakıncası olmazsa ben geçerim sıkıntı olmaz...dedim.
Alper:Benim için bir sakıncası olmaz ama sadece bir süreliğine...dedi.
Bende pek fazla ayakta durmadan alperin yanına oturdum...