PRAVIDLÁ SÚŤAŽE
- Musíte mať medzi 13-17.
-Tieto vaše story, ktoré budú súťažiť, nsésmú byť nikde publikované (kontroluje sa) a musia byť čisto vaším výmyslom (toto sa nedá kontrolovať, je to len na vás či ste čestní aleb nie)
-Píšte v Českom alebo Slovenskom jazyku.
-Keď vyhráte súťaž môžete si do Tags napísať #WinnerYoungPrizeCZSK
-Uzávierka je 30. 7. 2014 o 23:59 príbehy prijaté po tokto dátume už nepublikujem a nie sú zaradené do súťaže. Publikované budú stále čo najskôr.
-Wattpad Komunita môže hlasovať za vaše príbehy do 30.8. 2014 do 23:59. Hlasovať sa bude pomocou Votes. Každá story bude publikovaná ako samostatná story.
-Vyhodnotené budú dve ceny: 1. Najobľúbenejší príbeh (príeh s najviac votes) a 2. Najčítanejší príbeh (príbeh s najviac prečítaniami)
-DO súťaže sa môžete prihlásiť každý len s jedným príbehom a príbeh musí mať iba jedného autora.ň
-Vaše poviedky musia mať viac ako 1000 slov (kontrolujem si to)
-Poviedky posielajte na email: cenamladychnawp@gmail.com, v emaily do Predmetu napíšte meno príbehu. Potom rovno píšte poviedku, ktorú chcete publikovať, pod ňu sa podpíšte vaším celým menom a až pod to dodajte čo by ste chceli odkázať ostatným alebo mne.
KEĎ CHCETE VSTÚPIŤ DO SÚŤAŽE, PREČÍTAJTE SI POZORNE PRAVIDLÁ A HLAVNE ICH DODRŽUJTE.