Gözümü açtığımda bir odada yatıyordum.Odada sadece bir yatak ve bir kaç çikolata vardı. Ben ne olup bittiğini anlamaya çalışırken ayak sesleri duyunca hemen gözümü kapattım ve uyuyor numarası yapmaya başladım.
Kapı aralandı,kim olduğunu bilmediğim kişinin bana yaklaştığını hissedebiliyorum.
'' Prenses uyanmış mı bakalım? '' dedi sesi aşırı kalın ve samimiyetsiz çıkan adam. Ama evde de kahvaltıya inmek istemediğimde bu uyuma numarasını yapıyordum ve babam inanıyordu.
Doğru yaa kamera, bunu nasıl akıl edememiştim.
Gözümü yavaşça açtım ve kendimi yatağın ucuna kadar kollarımda aldığım güçle ittim.
Kısık ve Bi o kadar da titreyen sesimle ''Git''dedim. Bu arada beni korkuya düşüren iğrenç adama da tam olarak bakma fırsatı bulmuştum. Bu iğrenç yerden kaçabilirsem polise gidip robot resmini çizdirmem ve bu iğrenç adamı hapise attırmak istiyordum.
185 boylarında, iri vücut hatlarına sahip, kaşının üstünde orta boyutlarda bir kesik olan gözlerinden korku saçan bir insandı.
Bu sefer biraz daha güçlü çıkan sesimle tekrar ''git''dedim.
Adam duygusuz ifadelerle yüzüme bakıyordu. Ağzını hafifçe ayırdı ve '' Doğa'cım istersenn... '' derken sözünü yarıda kesip ''Senden hiç bir şey istemiyorum iğrenç pislik'' diye çığlık attım. Adam hiç bir şey söylemeden odadan sessizce adımlarla uzaklaştı.
Yaklaşık bir saat sonra orta yaşlarda bir kadın geldi bana kıyafet ve bir kaç atıştırmalık getirmişti. "Başka bir isteğin var mı Doğa'cım?"dedi.
Sakin bir ses tonuyla "Senin getirdiğin kıyafetleri giymeyeceğim ve o yemekleri asla yemeyeceğim." dedim. Kadın yüzüme bakarak; "Hadi ama sana bakılmak için görevlendirildim.Sen bunları yemezsen ikimiz için de kötü şeyler olabilir.''diyince biraz korkmuştum. Getirdiği kıyafetleri giymem ve yiyecekleri yemem için bir şart koysaydım hiç de fena olmazdı."Tamam, dediklerini yapacağım ama lütfen neden burada olduğumu söyle;söylemezsen yapmıycam.'' dedim. Ağzından çıkan tek şey "Doğa'cım sen farklısın, siz farklısınız. '' oldu. - Ne farklılığı normal insandım işte gözüm, kaşım, burnum ben bir farklılık göremiyorum- diye aklımdan geçirirken bir dakika bir dakikaa siz ne demekti? biz diye bir grubun içine dahil olduğumu bilmiyordum.Kaç kişiydi bu grup? kimler vardı? neden farklıydık ?düşünemiyordum.Beynim durmuştu artık.O an için tek yaptığım şey, tek verdiğim tepki gözümden bir yaşın düşmesi oldu.
Arkadaşlar inşallah beğenmişisizdir sizce Doğa'ya ne olacak nedir bu Doğa'nın kara kaderi??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herkesin İstediği Hayat?
Ficción GeneralDiğer insanlardan biyolojik olarak ileri olmak denilince aklınıza ne geliyor?Uzun boylu olmak?Zayıflık?Sarı saçlı; mavi gözlü olmak?Bunlardan hiçbiri değil aslında Doğa'nın yaşadığı onun beyin ve IQ su onu diğer insanlardan ayırıyor.Bilidiğimiz üzer...