Capitolul 6 • Vodka on my lips

89 6 2
                                    

-Oo... îmi place cântecul asta! Chiui eu și încep sa cant. Salteaua scârțâie in timp ce ne ridicâm toate și începem sa dansam pe ea, însa berile băute încep să își fac efectul pentru că niciuna dintre noi nu reușește sa își țină mult timp echilibrul, ajungând de fiecare data in fund pe saltea, râzând una de alta.

-Mai ai bere? Întreabă Ella arătând spre sticlele goale, după ce ne potolim din ras.

-Nu stiu. Spun dând din umeri ca mai apoi sa ma ridic din pat..bine să încerc pentru ca prima oară ajung din nou pe saltea, fetele râzând din nou de mine. La a doua încercare însa, reușesc sa ma ridic și sa ies din camera, lovindu-mă doar de doua ori, poate de mai multe ori, de vreaun obiect care îmi stătea in cale, iar apoi ma îndrept spre bucătărie.

•••

-Ce doamne iartă-mă se întâmpla aici ?! Tip eu încercând sa fac pe supărata când intru in sufragerie, însa nu pot sa ma abti din ras când vad ce porcărie făceau. Alec era ținut de picioare în jos de Zach și Josh, în timp ce Dante îi turna bere in gura.

-Ne uitam la meci. Spune Zach întorcându-și capul spre mine, ca mai apoi el și Josh sa îl lase pe Alec jos.

-Așa va uitați voi? Întreb încă râzând.

-Pai era pauza și ne plictiseam. Încearcă Josh sa îmi explice, insa nu stau foarte mult sa îl ascult și ma întorc spre Dante.

-Will a plecat? Îl întreb eu știind deja răspunsul, pentru ca altfel nu s-ar fi aflat ei aici, dar voiam sa fiu sigura.

-Da, a zis ca se întoarce mâine seara.

-Normal... Spun și merg spre măsuță, care sta intre canapele și pe care sunt puse berile și bolurile cu cipsuri.

-Mai aveți nevoie de ele? Îi întreb pe baieti, făcând referire la beri.

-Nu vezi ca esti muci, de ce mai vrei sa bei. Spune și eu scot limba la el.

-Nu sunt destul de praf dacă fața ta încă ma dezgusta și ma enervează. Raspund eu, ca mai apoi sa iau o bere și s-o desfac.

-Hahaha. Zice sarcastic. Da ce amuzanta ne credem. Bombăne făcând referire la mine. Eu zic sa încetezi sa mai bei bere și sa te duci la prietenele tale, ca poate vomiți pe aici, si eu v-a trebui sa strângă. Spune făcând o grimasa uitându-se in gol, parând ca își imaginează scena, dar își revine rapid și îmi ia berea din mana.

-Lasa-ma, fac ce vreau ! Tip eu la el si însfac sticla inapoi. El uitandu-se urat la mine. Ce fata ai! Exclam și rad, de privirea, pe care mi-o arunca. Adică  aia sigur este o privirea, care ar putea ucide dacă ma intrebi pe mine. Ma gândesc eu, insa asta ma face sa rad și mai tare și ma așez pe canapea pentru ca numai puteam sa îmi mai țin echilibrul.

-Bine, nu vrei sa asculti de mine, o să le asculti pe prietenele tale ! Tipa el la mine, strigandu-le apoi pe Ella si pe Zara.

-Da. Spun ele râzând cand ajung balangandu-se in sufragerie.

-Convingeti-o pe Ethel sa numai bea. Zice el aratand spre mine, eu tocmai luand înca o gura.

-Si eu vrea. Si eu. Spune ele, asezandu-se langa mine si luându-și fiecare câte o sticla de bere.

-Perfect, toate sunt muci. Spune Dante frecandu-si fruntea.

-Frate lasă-le sa fac ce vor, oricum numai ai ce sa mai faci. Zice Zach calm, luand și el o gura din bere lui.

-Ne mai jucam ? Intreaba Alec.

-Ce ? Intreaba Ella curioasa.

-Adevăr sau provocare.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 17, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Touch meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum