TANITIM

3.1K 60 17
                                    

ALMİLLA;

Almilla herşeyi kendi kafasına göre yapmak isteyen 1. gelimiz. Almilla'ya düğün gününün tam ortasında bir telefon gelir. arayan tam şunu söylemektedir: " almilla senin çocukluk aşkın olan akif 5 uçağıyla istanbula gidecek. acele etmelisin" der. tam o sırada da nikah memuru "peki ya siz kabul ediyor musunuz?" diye sorar. almilla ne yapacağını bilemez. bir yanda çocukluk aşkı akif, diğer yanda ise onun sevmediği ama adamın onu sevdiğini bildiği ömer vardır. almilla bir anda " HAYIR" diye bağırıp kaçmaya başlar. hemen bir taksiye atlayıp havaalanına doğru yola koyulur.

ŞEBNEM;

Şebnem güzeller güzeli ve zengin olan 2. gelimiz. Şebnem düğünü için çok heyecanlıdır. çünkü kocası olacak arda' yı çok sevmektedir. ama ardanın onu sevdiği söylenemez. sadece annesinin tepkisi üzerine evlenmek zorundadır. şebnem gelin odasında düğününe hazırlanırken  birden kapı çalınır. şebnem kapıyı açar. ve karşısında bir adam görür. ve tabii korkar. tam çığlık atacağı sırada adam ağzını kapayıp şebnemi oradan kaçırır. şebnem gözlerini açtığında başka bir evde olduğunu görür. birden içertiye bir adam girer. ve der ki: " kadınım olmaya hazır mısın?" işte adam şebneme yaklaşır. tam onu öpecekken adamın kasığına tekmeyi geçirir ve koşmaya başlar. kapıda korumalar vardır ama hepsini bir şekilde atlatır. ve o da bir taksi durdurup evine gider. düğüne biraz geç kalmıştır ama yinede yetişebilir.  eve gelince annesinin yanına gider. annesi ona bağırmaya başlar. herkes şebnemin düğünden kaçtığını düşünmektedir. şebnem herşeyi annesine anlatır. annesi  buna inanır. ve şebnem " arda nerede?" diye sorduğunda şu cevabı alır. " arda da senin kaçtığını düşündü ve 5 uçağıyla istanbula gitti. " annesi şebneme 3 tane kredi kartı verip havaalanına gönderir.

KAİNAT;

Kainat saf ve masum olan 3. gelinimiz. Kainat bu düğünün olmasını başından beri istemez çünkü kainat'ı 67 yaşında bir adamla evlendirirler. oysa ki kainat daha 21 yaşındadır. kainat nasıl kaçacağı hakkında planlar kurmaya başlar. ve sonunda nikah salonunun arka tarafından kaçacaktır. çünkü bir tek orada koruma yoktur. kainat kaçtığı zaman ailesinin onu reddedeceğini bile bile bunu yapmaya hazırdır. hemen kardeşinin yanına gider. ona herşeyi anlatır. kainat kardeşini çok sevmektedir. ve kardeşiyle vedalaşırlar. kainat raka kapıya gelir ve kaçmaya başlar. şükür ki kimse görmemiştir. ve o da bir taksiye atlayıp havaalanına gider.

VE 3 GELİNİMİZİN DE HİKAYESİ BÖYLECE BAŞLARRRRR....

KAÇAK GELİNLER...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin