حور بصدمه :حضرتك
أشرف بضحك:اه حضرتي يابنت حياه انتي ايه الحظ معاكي علطول كده حاولت اموتك وانتي صغيره ماموتيش واما كبرتي وحاولت اموتك مامتيش بس دلوقتي مفيش حظ
حور:ليه كل ده انا عملتلكم ايه
اشرف:بصراحه انتي معملتيش ويمكن ده كمان سبب موتك
انما السبب الرئيسي لموتك هي حياه
حور بصدمه:مامي
نجوي:ايوه امك ياروح امك
حور:مش فاهمه
اشرف:بما انك هتموتي فاانا هفهمك .امك اكتشفت مقبره وانا كنت في الفريق بتاع المقبره وفي الوقت ده اتعرض علينا اننا نهرب اثار بره مصر بسعر خرافي طبعا حياه رفضت وهددتهم انها تبلغ عنهم بس انا كنت اذكي منها بينت اني رافض واتعونت معاهم من وراء حياه لان بصراحه الفلوس اللي عرضوها كانت كتير وابقا غبي لو رفضت ولما حياه حست بده خبت عني مفتاح المقبره حاولت بكل الطرق اعرفه لكن موصولتش برضو اصل امك كانت ذكيه جدا وانا بلغتهم وهما اصراحه مكدبوش خبر وهدده حياه بقتلك وبرضو حياه عندت وهددوها كتير وهي كانت بتعاند وطبعا هما كانوا عرفين ان حياه مبلغتش امجد بالموضوع ده لانها مبتحبش تقلق8ه وده طبعا اللي عرفته نجوي مراتي اللي انا .طلبت منها تصاحب حباه من غير متعرفها انها مراتي .وعلي الرغم ان نجوي وحياه بقا في زماله بنهم الا ان حياه مامنتش نجوي وقالتلها علي مكان المفتاح لان طبع حياه اتغير ومبقتش تثق في حد الثقه الكامله غير امجد اللي اكيد كان عارف سر المفتاح . ومن هنا مبقاش فاضل غير حل واحد اننا نخلص علي حياه ونخلص عليكي ساعتها امجد هيتعب وهينهار وانا هقدر استغل ده واستغل عدم معرفته بالخلاف اللي بيني وبين حياه وطبعا انهياره بخسرتك وخساره حياه وققرب منه لحد ميقولي علي سر المفتاح ومن ناحيه تانيه ابقا بشغل امجد ونجوي بدور في اوراق حياه اللي في فيله امجد لكن بسبب غباء شخص وبص لتوفيق الخطه باظت لانك ماموتيش وامجد كمان مكنش يعرف سر المفتاح و كان سالم بيه جمبه فمعرفتش اتقرب منه واما جيتي المكتب وطلبتي ابحاث حياه اتصدمت لاني كنت فكرك عارفه حاجه عن المفتاح وده اللي خلاكي تبقي هنا دلوقتي بس للاسف طلعتي متعرفيش حاجه وبعد معرفتي كل حاجه لازم تموتي . وطلع مسدسه .(انا ممكن اديك مفتاح بتنا ونخلص حوار المفتاح ده ✌😂)
وفي الوقت اللي كانوا بيكلموا فيه كان البوليس وصل وابتدت ضرب النار وكان حمزه معاهم وبداء الاشتباك بين رجاله توفيق وبين الشرطه وبدا حمزه يدور بعينه علي حور ولما ملقهاش موجوده انسحب وبداء يدور عليها في المكان .
اما عند حور حور اول لما شافت المسدس في ايد اشرف غمضه عنيها وسمعت اشرف وهو بيقول
اشرف :اتشهدي علي روحك بقا..تفتكروا حمزه هينقذ حور ؟🤔
.طب تعرفوا حمزه عرف مكان حور منين ؟🤔
أنت تقرأ
وقعت لهُ
Короткий рассказاحبها منذ الطفوله بل عشقها فرقتهم الظروف ولكن لم تغب عن عينه لثواني لاتعرف عنه شئ بل هو يحفظها بكل تفصيلها دخل حياتها فجاءه وزاد عشقه لها. هي. العنيده صاحبه القلب الطيب الرقيق قويه من الخارج طفله من الداخل لاتعرف عنه شي دخل حياته فكرهته ثم اصبح اما...