Normal yazarlar gibi kendimi tanıtmakla uğraşmak istemiyorum zaten kimliğimi de gizli tutucam siz benim ismimi Jules olarak bilin. Size kimseye göstermediğim karanlık yüzümü göstereceğim.
Dışarıdan bana baksanız sıradan 16 yaşında bi kız diyebilirsiniz ama "sıradan" kısmı biraz yanlış olur. Ben hayatımda çok büyük zorluklar atlattım ve mutlu olmayışımın nedeni bu. Ayrıca şimdiki gençlerin 'aşk acısı' gibi kolay atlatılabilir sorunlar da değiller.
Bu sorunları atlatabilmeyi iki şeye borçluyum birincisi annem ikincisi ise müzik. Ailesine çok bağlı biri değilimdir ama annemin yeri başkadır. Müzik ise hayatımda sahip olduğum en lüks şeylerden biridir diye düşünürüm hep.
Bu mutsuzluğumu sadece buraya anlatabilirim çünkü benim böyle biri olduğumu en yakın arkadaşlarım bile bilmiyor, bu karanlık tarafımı henüz sadece kendime itiraf edebildim.
Benimle çok dalga geçildi, çok aşağılandım, ezildim, dışlandım ve -beni en çok etkileyen- kendi öz kuzenim tarafından tacize uğradım, hala aklıma geldikçe rüyalarıma girer, kızlığımı kaybetmedim ama bende inanılmaz bi tramva yarattı çünkü ben onunla büyümüştüm.
O zamanlar 10 yaşındaydım halam ve kuzenimle film izlerdik. Bir gün halam mutfakta işi olduğunu söyledi ve gitti, kuzenim ise o zamanlar 20 yaşında falandı, düşünün sanki dünyada başka kız kalmadı. Neyse işte halam bizi yanlız bıraktı ve o çıktıktan 1-2 dakika sonra kuzenim bana dokunmaya başladı, henüz çocuk olduğum için anlam verememiştim. Benim tepkisiz kaldığımı gördüğünde bana sürtünmeye başladı ve o anda kendimi odadan nasıl fırlattığımı hatırlamıyorum. Bu başıma geleni kimseye anlatmadım anlatamam da.
Bu olaydan sonra sinir kontrolü sorunları yaşamaya başladım ve asla bitmedi, 6 yıl sonra bile bir saniyeliğine de olsa aklımdan çıkmıyor.
O kuzenim demeye utandığım kişi şimdi evledi ve çocukları oldu.
Müzik beni iyileştiriyor. (Apocalyptica-Three Days Grace-The Cab-Arctic Monkeys-Nirvana-Imagine Dragons gibi gibi....)
İngilizcem Türkçemden daha iyidir o yüzden bazı kelimlelerde yanlış olursa boşverin.
Ve bu anlatıcaklarım kurgu değil yani Jules da zaten benim ikinci ismim annem Amerika'lı babam Türk olduğu için.
Şimdilik kendinize iyi bakın.
-Jules xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın ta kendisi
Mystery / ThrillerBu sadece sizinle paylaşabileceğim bir hayat hikayesi.