Ryuuji'nin en yakın arkadaşı olduğunuzu hayal edin.
Birlikte yapacağınız Fizik projesi için Furuyaların evine gideceksin.
Eve uğrayıp üstünü değiştiriyor ve birkaç kitabını alıp Ryuuji'nin yanına iniyorsun. Seni bekleyen Ryuuji ile beraber onların evine yürüyorsunuz.
Eve vardığınızda Ryuuji kapıyı açarken sen de evin dışını incelersin. Ryuuji seni odasına çıkarır. Bir süre boş boş oturur ve konuşursunuz. Artık projeye başlamanız gerektiğini fark ettiğinizde birkaç kitabı raftan indirerek çalışmaya başlarsınız.
Bir saat kadar çalıştıktan sonra sıkıştığını fark edersin. Ryuuji'ye tuvaletin nerede olduğunu sorarsın. Ryuuji gülerek seni cevapladığında hemen koridora fırlayarak Ryuuji'nin söylediği kapıdan içeri girersin.
Dışarı çıktığında Ryuuji'nin odasını bulamazsın. Kendi kendine homurdanarak doğru kapıyı ararken çarptığın bedenle kafanı kaldırırsın. Ryuuji'nin en yakın arkadaşı olsan da -her seferinde dışarıda buluştuğunuz için- tepende dikilen, dağınık saçlı çocuğu tanımıyorsundur. Konuşman gerektiğini hissettiğinde boğazını temizlersin.
"Y/N, Ryuuji'nin arkadaşıyım."
"Ouzou, Ryuuji'nin kardeşiyim."
"Kiminle konuşuyorsun Ouzou?"
Bir anda kapının eşiğinde beliren dik saçlı çocuğun sorusuyla ikiniz de ona bakarsınız. Dik saçlı çocuk yanınıza geldiğinde, seni baştan aşağıya kısaca süzdükten sonra kendini tanıtmanı beklercesine sana bakar. Ama Ouzou seni bu zahmetten kurtarır.
"Y/N, bu Kota. Kardeşim. Haliyle Ryuuji'nin de kardeşi. Kota, bu da Ryuuji'nin arkadaşı Y/N. Ryuuji'nin böyle güzel arkadaşları olacağı kimin aklına gelirdi."
Ouzou'nun sana yaptığı iltifatla yanakların kızarırken gülümsersin.
"Merhaba, Y/N. Tanıştığımıza memnun oldum."
"Fazla memnun olma. Sonuçta sadece yengen olacak. Değil mi Y/N?"
Gülerek gözlerini devirirsin. Kota da seninle beraber güler.
"Y/N. Büyük ihtimalle anlamışsındır ama yine de, ben söyleyeyim. Benim egoist kardeşim sana yavşıyor. Rahatsız olduysan onu uzaklaştırabilirim."
Sen gözlerini devirirken aklına Ryuuji'nin seni beklediği gelir. Ama hâlâ daha hangi odanın, Ryuuji'nin olduğunu bilmiyorsundur. Onlar kendi aralarında tartışmaya devam ederken iki kapı ilerinde olan odadan Ryuuji çıktığında hep birlikte ona bakarsınız.
"Y/N. Ben de seni bekliyordum. Nerede kaldın?"
"Odanı bulamadım ve sonra da kardeşlerinle tanıştık."
"Tamam ama unutma! Fizik projesi tüm çekiciliğiyle hâlâ daha seni bekliyor."
"Kesinlikle. Mükemmel ders. Neden projeyi Fizikten aldık ki zaten?"
"Fizikten kalman iyi bir neden olabilir mi Y/N?"
"Benim fiziğim mükemmeldir."
"Ne?! Senin Fiziğin berbattır."
"Ayıp ediyorsun Ryuuji. Üstelik en yüksek notlarım Fiziğe ait. Ve emin ol ki, ders olan fizikten bahsetmiyorum."
Ouzou çapkınca sırıtırken Kota ve sen gülersin. Ryuuji de anlamadan size bakmayı sürdürür.
"Hadi ama! Sadece ben mi anlamadım?... Dur bir dakika. Lanet olsun Ouzou!"
Hepiniz Ryuuji'nin daha yeni anlamasına gülerken, Ryuuji kollarını göğsünde kavuşturarak surat astığında yanağını sıkarsın. Ouzou size kıskanç bir bakış attıktan sonra dudağının köşesi hafifçe kıvrılır.
"Eee... Ne zaman buluşuyoruz Y/N?"
Y/N > Your Name