-4-

50 3 1
                                    

~Neels Pov~

'Zo wat brengt je hier Lisa?' Vraagt Neels met een irritatie in zijn stem 'Je weet heus wel wat ik wil daddy' Neels denkt: 'Wtf zegt zij? Is ze 100? Sinds wanneer noemt deze slet mij daddy?' Er gingen veel vragen rond in zijn hoofd maar de grootste vraag was: Sinds wanneer heeft ze zo een lef om tegen zo tegen haar Alpha te praten? 'Wie denk je wel dat je bent? Ga nu uit mijn kantoor.' Zei hij rustig. Lisa kwam dichterbij en beet hem in zijn oorlel Alpha verzette zich niet hij dacht: Ik heb toch al niks te doen dus waarom niet?

We waren al 15 minuten verder, Alvin en Twan kwamen rennend het kantoor in Alpha was razen 'Uhh.... sorry Alph...' 'HOEVAAK ZEI IK DAT JULLIE MOESTEN KLOPPEN? Schreeuwde Neels. Lisa daarintegen verzette zich geen poot. Ze bleef doorgaan waar ze mee bezig was met Neels terwijl Twan en Alvin naar hun kijken. Alpha boeit het ook blijkbaar niet meer, na een tijdje had hij geen zin meer in haar en hij gooide haar naakt uit zijn kantoor waar Alvin en Twan stonden 'Maar daddy..' zei Lisa ' Waag het nog een keer om mij Daddy te noemen dan zien we wat er gaat gebeuren met jou, hoertje.' Ze loopt naakt weg naar haar kamer 'Wat een raar wijf' denk ik.

Alvin en Twan kijken me nogsteeds met een open mond aan 'Wat?' Vraag ik boos 'Euhhh nikss joh is vrij normaal dat mensen sex en de vrienden komen binnen en zien het gewoon chill toch je weet zelf ja toch ja ja.... ja is normaal TOCH TWAN? Hij tikt Twan aan met zijn elleboog met een ja teken. Ik zucht 'Wat gebeurd is is gebeurd, maar waarom kwamen jullie binnen? Ja we hadden je toch gebeld over dat meisje?' Zeggen ze op een DUHHH manier 'Ohja klopt... kom we gaan dan maar.'

Ik zit even op mijn mobiel want het is best lang lopen naar beneden 5 minuten, misschien moet ik een lift laten inbouwen in onze roedel kasteel.

Nadat we er eindelijk zijn, dus in de cellen moeten we nog helemaal naar het einde van de cel, dus ik loop en ik ruik iets vreemds... 'Wat is dat?' Twan vraagt: 'Wat is wat?' 'Ruik je dat dan niet het ruikt zo lekker.... ik heb dit nog nooit geroken... WAT IS HET?' Schreeuwt mijn wolf in me.

Nou wat denken jullie wat het is? Comment het onder mijn verhaal !

Like, Vote and Follow!!😘😘

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 27, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Van MIJ!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu