F O U R

7 2 4
                                    





"Comeback home~~ can you comeback home~~" Hayeon menyanyi sebaik sahaja keluar dari tandas

"Meow meow meow"

Hayeon berpaling kearah bunyi tersebut, alangkah terkejutnya hayeon apabila dia melihat seekor kucing berlari kearah nya.

"Erk! Kenapa kucing ni tetiba." Hayeon berlari akibat dikejar kucing tersebut.

"Meow! Meow!"


"Apeni. Wei blah lah kucing oi malu lah aku" hayeon masih lagi berlari. Terdapat segelintir pelajar memandangnya sambil bergelak sakan.


Kebetulan Yaena baru keluar dari kawasan kantin terlihat hayeon yang sedang berlari. "Kenapa budak ni lari? Buang tebiat ke apa?"


Semakin hampir hayeon kearah yaena, yaena turut berlari.

"Woi kau dah kenapa lari?" Hayeon

"Dah kau lari aku lari jugak lah"jawab yaena. Hayeon memandangnya dengan pandangan "Kenapa kawan aku bodoh sangat"






"Wei! Cer korang tengok hayeon dan yaena sedang berlari berkejaran seindah bunga ditaman~~ kucing tu kejar dorang prrfff" Qistal


"Wei ambik camera wei rakam rakan!" Segera minra, syuha dan rayeon mengambil camera untuk merakam kejadian tersebut.




"Meow!"

"Dia makin dekat!" Akhirnya hayeon berlari kearah bangunan sekolah itu meninggalkan yaena.

Kucing tersebut menukar sasarannya kepada yaena. Yaena berlari sekitar padang sekolah akibat dikejar kucing tadi.


"Wei aku takde makanan kau takyah kejar aku!" Kucing tersebut berhenti dari mengejar yaena. "Aik? Kau faham ke kucing?" Yaena terkejut melihat kucing tersebut berjalan meninggalkan nya ditengah padang.

"Tak guna punya kucing bukan main lagi kau kejar aku tadi sekarang kau pergi camtu ja? Ehhh" yaena








Hayeon yang masih berlari tadi jatuh akibat tertempuh sesuatu.

"Auch!" Hayeon mengerang kesakitan

"Sorry. Kau tak apa apa?" Soal seseorang lalu menghulurkan tangan nya untuk membantu hayeon berdiri

Hayeon memandang tangan tersebut. Apa yang menarik perhatian nya ialah cincin yang digunakan orang tesebut. Segera hayeon mendongak memandang wajah orang yang dirempuh nya tadi.


"Kau taknak aku  tolong ke?" Soal pelajar tersebut

Hayeon segera berdiri sendiri tanpa menghiraukan tangan yang dihulurkan pelajar lelaki tersebut.

"Thanks. Aku kena pergi sekarang" hayeon berjalan meninggalkan pelajar tadi.




"Pelik. Kalau pelajar perempuan lain dah menjerit histeria tengok wajah kacak aku ni."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 28, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Guardian"Where stories live. Discover now