Part 2

289 26 5
                                    

Tuurlijk, kan er ook nog wel bij. Ik zit bij Rein in de klas. Dit wordt echt een hel. 'Ga maar daarachter zitten, langs Nikki. Zij zal je deze week begeleiden en een beetje helpen' zegt de vrouw. Ik loop voorzichtig naar de tafel en ontwijk Rein's chagrijnige blik. Ik ga langs Nikki zitten en ze geeft mij een hand. 'Hoi! Ik ben Nikki, jij Lynn toch?' 'Hey, ja klopt haha!' 'Hoe vind je het hier?' 'Uhm, ja gaat wel. Ik vind het onzin dat ik naar school moet komen voor die 2 dagen les en dan zomervakantie..' 'Ah joh, dan raak je alvast gewend aan de klas want het is namelijk niet de braafste' zegt ze lachend. Ik snap niet wat ze er mee bedoeld maar oke. Ik had verwacht dat Nikki echt een Noor-typetje zou zijn, maar ze is echt aardig. Gelukkig maar. Ik kijk om me heen en ik kijk recht in de arrogante blikken van Jessie, Noor, Fabienne en Berre. O ja natuurlijk, waarom ook niet. Zit IK juist bij de grootste bitches van het VML in de klas en dan ook nog eens de vriendin van Rein. Ik kijk gauw weg maar vervolgens kijk ik Rein recht in zijn ogen aan. 'Vrolijker kijken mag wel' zeg ik tegen hem. Hij lacht nep en kijkt weg. 'Ken je hem?' vraagt Nikki waardoor ik schrik. 'O ja.. zoiets' zeg ik en ik pak mijn agenda om er onderuit te komen. De bel gaat, gelukkig: pauze. Ik wil weglopen maar ik word bij mijn arm gepakt. 'Kom je bij ons zitten?' vraagt Nikki. 'Wie is ons?' probeer ik zo normaal mogelijk te vragen. 'Noor, Jessie, Fabienne, Berre, Rob, Rein en ik!' zegt ze. Ja, wat moet ik nu zeggen? Als ik nee zeg, ben ik gelijk het buitenbeentje. 'Ja is goed hoor..' zeg ik en ik loop met haar mee.

10 votes of retweets is part 3!

Let this stopWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu