"Fuh! So dun wuri. Benda tu ade kat Yoon." Kata Ong. Mereka semua tarik nafas lega.
******
Yoon.Aku..di angkat sampai kat mana ni?!
"Woi! Turunkan aku la idiot! Kau, Kau perosak masyarakat! Kau pembunuh!--"
"Bising la!" Jerkah namja tu pada aku. Then dia duduk kan aku pada kerusi.
Srs aku tak tau kat mana tempat ni tambahan kepala aku di sarung dgn guni. Tapi ada bau yang busuk di ruang ni. Bau seperti mayat yg terbiar lama.
"Hei yeoja. Kau tau kan tempat ni? Aku tau kau tau. Lagi pun kau boleh hidu. Ni ade lah ruang di mana aku selalu membunuh seorang perempuan tanpa belas kasihan. But, kalau kau mesti aku bagi belas kasihan. Sbab cinta aku ade di depan mata--"
"Huh! Cinta? Go to hell pls. Kau tu tak layak di cintai! Sebab kau tu penyangak! Bodoh! Kau penghianat!" Luah ku kepadanya.
Dukk!
Satu pukulan yg kuat dia bagi dngan menggunakan sesuatu yg keras.
Sakit teramat membuatkan hidung dan kepala aku berdarah.
"Idiot!"
"Sakit ke?" Soal dia yg bodoh. Then dia membuka guni di kepala aku.
"Kau manusia-- tak! Kau binatang yg paling terok pernah aku jumpa MIN YOONGI!! Kau..kau bukan kawan aku lagi!! Shit!" Kata ku sambl meludah di mukanya.
"Wow! Hebat!" Katanya dgn sinis.
"Sampai hati kau buat macam ni?! Sampai hati kau buat Jihoon macam tu sampai masuk lokap! Kau ni nak ape ha! Lepas kan Jihoon la bodoh! Kau tu yang pembunuh yang sebenar! Bukannya dia! Kau tipu semua manusia yang kau tu terbunuh dalam kes bunuh! Kau yg sebenarnya bunuh mangsa bernama Woozi!, cucu kepada jiran sebelah rumah Jihoon."
"Oh kau tau"
"Aku tau segalanya dari Ong!" Jerkah ku. Then aku melihat mukanya. Yoongi kelihatan marah.
Bukk!!
Dia memukul aku lagi dengan batang besi. Maybe aku ni sebagai tempat untuk dia lepaskan kemarahan. Shit!.
******
Situasi dalam van polis.
Semua Cop dalam tu mendengar segala bunyi yg di rakam oleh mic kecil yg tersembunyi di celah pakaian Yoon yg di bawa oleh Yoon masuk ke dalam rumah Yoongi."En. Minhyun. Yoon dalam bahaya tu. Kita patut bertindak sekarang jugak." Kata Daniel denga riaksi yg risau.
"Baik la. Lagi pun kita tak nak Yoonji tu cedera teruk so-- Eh? Namja tu bukan kee..." kata Minhyun sambil menunding jari ke arah namja belari sampai ke depan pagar rumah Yoongi.
OngNiel melihat namja tu dan serentak.
"Tu kan Jihoon.""Kejap macam mana dia--" kata ii Ong di celah oleh seorang anggota Cop.
"Tuan, maaf. Tapi namja tu paksa kami suruh bawa dia ke sini."
"Takpa takpa." Balas Minhyun. Then mereka ber3 turun dari Van menuju ke aah Jihoon.
"Jihoon!" Sapa Daniel. Jihoon menoleh dgn pantas.
"Weh, Yoon..Yoon?" Soal Jihoon. Mereka pula mengeluh.
"Dia ade kat dalam. But dun wuri. Kitorang baru nak serbu masuk ke dalam." Kata Ong.
"Tak. Biar aku pergi sorang." Kata Jihoon.
"Tapi Jihoon. Bahaya. Kau tau kan yg Yoongi tu bukan manusia yg sebenarnya. Lebih tepat lagi dia sepisis like Yoon." Kata Daniel.
"Aku tau... bagi aku masa untuk bersendirian dengan dorang." Kata Jihoon lagi. Then dia masuk meninggalkan mereka di luar.
YOU ARE READING
🍑| When Vampire With Gigolo +K.Daniel
Adventure+ Semuanya akan hilang..maybe satu demi satu.. dan aku pun pergi.. S: 16.1.18. E: 12.6.18.