Elrincewilma goodgaltaemin faelharasha deetaeh taesya3004 kiedaniel erza_bts eryn_almia Qish1620
Hi guys😂 just saya nak cakap. Sejibik tak?Ad fans saya kat sekolah edit dan cakap kitorang ni sejibikkk gituw. Auch😂..
Oke saya nak perasan sikit yang saya ni cute like Kang Daniel😂🌝🌝🌝
Maap la bibir bawah saya tebal tu yg tak same🌚Mohon kecam saya bejemaah🌝
Btw, enjoy! HAHAHAHAH
-♡-Di bilik kesihatan.
Yoon.
Aku yang termenung ke luar jendela kat bilik kesihatan tingkat satu ni sebab malas nak hadir kelas PJK kat dewan tu. Aku xde semangat nak main bola jaring dengan manusia ii yang tak suka kat aku.Well aku pun tak suka kat manusia macam dorang.
Kecuali..
"Boo!"
"Apocot mak ayam!"
Park Jihoon.
"Jihoon! Awak nak saya sakit jantung ke ape huh?!" Bengang ku.
"Sorry. Saya sengaja nak terkejutkan awak. Ingat awak suka.." Katanya sambil bermain kuku ibu jari.
"Haish. Btw, kenapa awak kat sini? Ponteng kelas ea." Soal ku sambil merenung tajam mata Jihoon.
"Ops."🙊
"Hahaha Tak yah nak ops ops la." Balas ku.
"Btw, nah. Sorry. Ni bunga petik kat taman 3K sekolah." Katanya dengan menghulurkan sejambak bunga merah.
"Awak petik? Gila ke?"
"Yes. Saya gila, gilakan awak."
"Hyei!" Bahang ku. Dgn tak tau malu aku pun ambil bunga tu.
Tapi..
"Lepas la. Kata nak bagi." Rengek ku apabila aku perasan tangan Jihoon tak mau lepaskan sejambak bunga yg nak bagi kat aku ni.
"Kata kunci." Kata Jihoon dengan renungan dia pada mata ku.
Aduh ape dia ea?..
"Erm...Nae maunsoge jeojang!" Kata ku dengan gaya sekali.
YOU ARE READING
🍑| When Vampire With Gigolo +K.Daniel
Aventura+ Semuanya akan hilang..maybe satu demi satu.. dan aku pun pergi.. S: 16.1.18. E: 12.6.18.