someone to lean on 2

46 1 5
                                    

Chanyeol" i thought you visit mom and dad'

Is that how you behave if im not beside you" flirting with strangers! Chanyeol grab baekhyuns arm and pull her close to him.

'Im not flirting Yeol" bitiwan mo ako nasasaktan ako chan"

'I can't imagine how you behave when im not around baekhyun!  May asawa kana hindi ba!?  Pasigaw na sabi ni Chanyeol sa kabiyak.

Af if you  are innocent making stupid things behind me..  Baekhyun says to herself. Ofcourse hindi niya iyon ipaparinig sa asawa niya because she knows how Chanyeol will explode from anger.

Who is that guy"

Huh?  Who?

'Don't  repeat what i ask' and don't answer me the same question Baekhyun!

Who do you mean that guy chanyeol?'

That guy you are flirting  in the supermarker!

I just met him there' i am walking and he accidentally bumped on me. He is just apologizing and he felt guilty so he help me put the things.  And he ask my name that's all'

Realy?' Oh yeah' whatever Baekhyun' i don't  care either' just don't pest me"

I'm  not pestering you. I don't  even know why you're acting so mad everyday. Wala naman akong ginagawa sayong masama..  Baekhyun says to her husband and headed at the kitchen.

'Dammit' why do i even care about her doings!  Chanyeol frustratedly ask his self and stormed out the living room heading up to their bedroom.

Pagkatapos magluto ni Baekhyun ng kanilang tanghalian,  ipinaayos na niya ito sa mga katulong at nagpunas ng kamay.  Umakyat siya sa taas para tawagin ang mister para manang halian.

Nang makadating siya sa harap ng kanilang kuwarto,  akma niya itong bubuksan ng marinig niya ang asawa na may kausap sa telepono nito

'I came there pero wala ka' where did you go?  You know how much i wanted to see you'

'Is it?  Hmmm..  Okay then..  I'll see you later'  'yeah ofcourse i miss you babe' yeah bye love you'

At natapos na ito sa. Pakikipag usap.  Nasaktan si Baekhyun.  Lalo na nung marinig niya ang salitang 'mahal kita' na binanggit ni Chanyeol sa kausap.  Unti unting namumuo ang luha sakaniyang mga mata.  Narinig niya ang paglalakad ni Chanyeol papunta sa pinto kaya agad niyang pinunasan ang mga luha at tumayo ng tuwid.

' Chan kain na tayo..

'Ikaw nalang..  May lakad ako..

San ka pupunta?  Mananghalian ka muna bago ka umalis..  Malambing na sabi ni Baekhyun sa asawa.

' diba sabi ko may pupuntahan ako" bakit ba ang kulit mo" tinulak ni Chanyeol si baekhyun para makalabas siya ng pinto at bumaba saka lumabas ng kanilang bahay.
Naiwang umiiyak si baekhyun at napaupo ito sa sobrang kirot ng dibdib.



Million tears.Where stories live. Discover now