Pp amira
AMIRAAA BETER VOOR JE STA JE NU OP!!! schreeuwt soufiane van beneden. vandaag is het mijn 1e dag op school ik doe nu namelijk HBO ik ben best wel zenuwachtig, eigenlijk meer benieuwd hoe het daar is en hoe die studenten en docenten zijn. Maar ja ik moet nu gaan douchen ik pak een bh- setje en gaan de badkamer in....
Ik laat me haar los vandaag ik doe der wat olie in voor meer glans en volume
Dit wordt mijn outfit voor vandaag
Ik loop naar beneden en groet mijn moeder. sabh alkheir mama. mijn vader is al naar zijn werk ik weet niet eens wat hij werkt maar hij verdiend kapot goed. ik eet mijn ontbijt en pak me tas doe der wat spulletjes in en pak me auto sleutels en ja ik heb mijn rijbewijs al. Ik kom aan op school ik wordt helemaal gescant maar ja wollah me boeit mij. Als ik zie hoe ze naar me kijken. Zeg ik; hey, kan je het goed zien ??
Ze keek me zo vies aan. ik loop naar de klas er zitten 2 marokaanse meiden bij me in de klas genaamd meryam en sihem het zijn echt hele leuke spontane meiden ik heb gelijk al vriendinnen met ze gemaakt.
Het is pauze ik ga eff snel een broodje halen bij deka.
Ik kom thuis aan me moeder roept me : amira kan eff naar ah voor me boodschappen doen?
Jaa, is goed mama.Ik pak mijn vespa en rijd snel naar ah ik zie daar weer een groepje jongens voor de deur bij ah ik haat het echt wanneer er jongens bij de ingang van een winkel staan zo irritant gewoon. ik weet gewoon niet wat ik moet doen moet ik lopen door hun groepje. ja ik ga gewoon mohim ik loop snel naar binnen er wordt naar me gefloten ik negeer het en loop door. Maar ja ik kan der ook vrij weinig aan doen dat ik een mooie lichaam heb.
Ik pak alle spullen die ik nodig heb en loop naar kassa ik betaal snel en rijd weer weg naar huis. ik ben zo moe ik heb zo'n zin om een douche te nemen en in mijn bed te duiken maar moet nog kapot veel hw maken voor morgen
Ik app wel mijn nieuwe vriendinnen die kunnen wel antwoorden sturen.ik heb gehoord dat er morgen een nieuwe leerling komt bij ons in de klas en hij is marokkaans ik ben benieuwd hoe hij er uit ziet. Het is 11.30 ik duik me bed in op naar morgen....Heyy
Wat vonden jullie van mijn 1e deel?
Laat een comment en een sterretje achter ❤❤
Xxx chaimaatje
JE LEEST
Amira & Amir
RomanceAmira (18) een hele mooie meid. ze is echt een koppig en eigenwijs kind. Ze doet niet zo veel met haar geloof en draagt alleen maar hoerige kleren. wie kan haar redden van het helle vuur.... veel lees plezier ❤❤ NIET KOPIEEREN ZONDER TOESTEMMING!!