Akşam su içmeye yatağımdan ayrıldım merdivenlerden inerken bir tıkırtı duydum yavaşca aşağıya indim ve oturma odasında gezinen bir karartı gördüm elime yan tarafda duran vazo'yu aldım ve yavaşca ilerlemeye başladım vazoyla tam adama vuracaken adam vazoyu elimden alıp yere attı çok korkuyordum adamla yüz yüze geldik adam bana doğru yürümeye başladı gözüm elindeki bıçağa takıldı o bana doğru geliyor ben geri geri gidiyordum sırtım duvarla buluştu daha geri gidemiyordum çok korkuyor ve ne yapıcağımı bilmiyordum bir anda canım yandı açıyla inledim ve elerimi karnıma getirdim yavaşca gözlerim kapandı yere düserken adamın kaçtığını gördüm iyice gözlerim kapandı.
Üst komşu sun hee
Akşam hastaneden çıkıp eve dönüyordum sokağın başındayken bizim binadan birinin çıktığını gördüm simsiyah giyinmiş biriydi tam net görünmüyodu ama neyse apartmana girdim ve o kişinin hırsız olabileceğini düşünerek apartman görevlilerini çağırdım onlara durumu anlattım
Tüm dairelerin kapılarını çaldık herkes açtı ama soo min açmıyordu bizde çilingir çağırdık kapıyı açtı içeri girdiğimizde soo mine seslendik ama cevap yoktu odalara bakmaya başlarken biranda biri bağırdı hemen merdivenlerden inip sesin geldiği tarafa gittim ve yerdeki kan dikkatimi çekti hemen içeri doğru hızlandım soo min yerdeydi ve küçük bir kan gölü vardı herkes şaşkınca birbirine bakarken bağırdım
-hemen ambulansı ve polisi arayın.
Soo minin yanına oturdum ve boğazımdaki fularımı çıkarıp yaranın olduğu yere bastırdım sonrasında ambulans sesi geldi görevliler soo min'i sedyeye yatırdılar kaldırıp ambulansa doğru ilerlediler peşlerinden gittim dışarı çıktığımda herkes dışardaydı ve birbirleriyle konuşuyolardı bişeyler öğrenmek için, sedyeyi ambulansa koyulunca bende hemen yanlarına bindim.
Hastaneye geldiğimizde özellikle kendi çalıştığım hastaneyi istedim hastaneye girdiğimde yanıma hemşire ohn geldi eline telefonumu tutuşturarak ordan mi kyung teyzeyi aramasını söyledim ve soo minin yaralanıp hastaneye kaldırıldığını söylemesini istedim, odama girip üstümü değiştirip ameliyathane'ye doğru yol aldım eldivenlerimi takıp kapıdan ićeri girdim.Medya sun hee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
youtube《park jimin》
FanfictionVlog çekerken yanlış anlaşılmış kız. kamarası kırıldı diye çok üzülmüştü.