Sabah alarmın sesiyle uyandım ilk işim kamerayı şarja takmak olmuştu ılık bir duşa girdim
Hemen çıktım ve üstümü giyindim *medya kahvaltımı yaptım bugün canlı yayın yapıcaktım . Herkes ısrar edince bende yapmak istemiştim dışarı çıktım biraz dolaştım ve alışveriş yaptım birkaç şey aldıktan sonra önüme ilk gelen erişte dükkanına girdim ve köşe olan bir yere geçtim ve jajangmyeon istedim beklemek yerine kamerayı masaya sabitledim tabletide ayarladım yemeyim gelince canlı yayını başlatım.
Yavaş yavaş herkes geliyodular
"Herkese merhaba arkadaşlar "dedim
"merhaba" yazdılarBaya konuşmuştuk mutlu olmuştum bir an sanki biri bana bakıyo gibi hissettim etrafa bakındım yan masamda 7 maskeli ve siyah giyinimli kişiler vardı onları biraz inceledim banane onlar bana bakıyolarda .
Biranda biri öbürünün kulağına eğildi ve birşey söyledi sonra hepsi kafalarını eğdi bende kameraya döndüm biraz ürkmüştüm açıkçası"Haftaya hangi şarkıya dans cover'ı yapıcaksın"
"Daha karar veremedim açıkçası hangi şarkıda dans edicemi"
"Soo min bighit'e git nolurr"
"Birgün dolaşıçam tüm şirketleri sizin için"
"Başka ülkelere gitmeyi düşünüyomusun"
"Evet okulumu bitirince türkiyeyi gezmek istiyorum belki orda vlog çekerim sizde görmüş olursunuz"
"Hiç bir şirketin seçmelerine katıldınmı"
"Evet SM'inkine gittim hatta seçildim ama annem rahatsızlaşınca iptal oldu"
"Geçmiş olsun çok üzüldüm
Şimdi iyi ama annen dimi""Evet annem iyileşti çok düşüncelisin Teşekkürler"
Arada yemekte yiyordum."Kız yemek yerken bile tatlı "
"Teşekürler"
"Ailen kaç kişiden oluşuyo"
"4, annem babam ben ve birde erkek kardeşim var"
"Sen bu kadar tatlıysan kardeşini düşünemiyorum"
Bu yoruma çok güldüm ve cevap verdim."Hiç abartığın gibi değil çirkin ve çok dağık biri bazen çekilmez oluyo evden kovasım geliyo yada camdan atlayasım"
"BTS' mi EXO'mu "
"İkisinide seviyorum iki grupta çok başarılı"
Dedim biraz zaman geçirip kamerayı kapatım jajangmyeon bitince parasını ödeyip eve gitmeye başladım.
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
youtube《park jimin》
FanfictionVlog çekerken yanlış anlaşılmış kız. kamarası kırıldı diye çok üzülmüştü.