Синьо като небето, червено като кръвта и бяло като смърта

12 0 0
                                    

       -Помощ... Помощ.....Помогни ни.....Христина ... Не ни оставяй да... умрем...- в този момент се чу ужасен писък и Христина се събуди от викащата и сестра ... всяка сутрин тя я буди.. толкова е досадно. Сестра и излезна като ззатвори вратата, а Христина стана от леглото, отиде към компютъра и го включи. Отиде пред гардероба и почна бавно да си избира дрехи, нямаше какво да облече ,затова си взе едни дънки и една черна тениска на AC DC , и се облече. Отиде в кухнята, пред чешмата, и си изми ръцете,лицето и зъбите, взе четката и си среса косата бавно. След това отиде пред шкафа и взе си раницата и почна да взима учебниците които ще и трябват днес. Писа на Ино къде и в колко да се чакат, и изключи компютъра и тръгна. Слушаше музика на телефона но този път си беше сложила телефона в джоба и не го гледаше, и не си тананикаше, а мислеше за станалото  в часа по български, и по физическо.Христина без да се усети вече беше стигнала на мястото, на което трябваше да чака Ино. Стоеше на едно място и започна да и се привиждат странни и доста плашещи неща.

     -Кристофър- каза някакъв глас в главата на Христина и видя едно момиче с качулка пред нея и Христина без да се усети момичето вече беше пред нея треперещо и гледаща я с психопатска усмивка-Зозо- отдалечи се от нея- 30 - изчезна а Христина стоеше безмълвна на едно място, и си мислеше'' какво се случи....?'' нещо я пипна по рамото а тя се обърна бързо и видя, че това беше Ино, и преглътна тежко, като Ино се притесни видимо.

Ино- Христина станало ли е нещо? Добре ли си??

Хрситина- Да спокойно, просто като няма никой и ти ей така се появиш зад мен не е приятно- Ино се засмя нервно и  и се извини, като тръгнаха към училище и Христина си мислеше''какво имаше предвид под Кристофър,  Зозо и 30..? Какво ли значи това... Ще проверя в час.'' стигнаха, имаха първи час История 205 стая, логично 2 ри етаж. Отидоха в стаята и  Христина си седна на мястото, те седяха по номера в този час, затова тя седеше  с друго момиче, а не с Ино. Написа в интернет на телефона и първото име което момиче и изрече ''Кристофър''. Цъкна първия линк, като я отведе в сайт с някаква видимо интересна история. Христина започна да чете.

                                     *Историята*

'' Родителите на Кристофър го измъчваха всеки- божи- ден. Баща му беше известен с пламъка на окото му, и с силата му. А жена му- С многото жестоки убийства които е направила. Родителите на Кристофър искаха той да е перфектен и силен. Караха го да учи, да практикува неговия пламък на дясното му око, да се бие и т.н . Беше много чудно как на Кристофър даже не му пукаше. Болеше го, но нямаше какво да направи, не можеше да ги убие. Издържаше така 1 година, 2 години 3 години и оооще няколко години, докато не стана на 18 и не стана по-силен от родителите му,по умен, но запази милоста в него, и го криеше,заради родителите му.Една нощ майка му отиде при него, и започна да му крещи, а Кристофър видимо се виждаше,че не знаеше какво става. Баща му отиде там и без дори да знае какво става, започва и той да му вика, Кристофър издържаше виканиците им, и ударите им, докато не дойде моментът който беше най-интересен. Майка му замахна с меча си към него, но Кристофър се отръпна извади острието му и и преряза дълбоко и болезнено гърлото. Майката извика от тази неописуема и ужасяваща болка. Кристофър я гледаше спокойно, се едно че нищо не е направил, беше готов да я убие,майка му падна на земята и умираше бавно и болезнено заради загуба на кръв, а бащата правеше стъпки назад. Кристофър го погледна с спокойна усмивка и каза '' Както вие правехте. Нали?'' бързо отиде пред бащата и го промуши, но в този момент бащата също го беше промушил с нож в корема, а Кристофър усещаше болката в корема му, дупката беше направена точно в пъпа му, и затова болеше много, Кристофър стисна зъби, и усещаше, как пламъка на дясното му око се появява, бащата разтвори очи, а Кристофър извика силно, пламъка стана огромен , и промуши окончателно баща му в гърдите,близо до сърцето,Кристофър  беше целия в кръвта на майка му и баща му, и пусна меча му на земята, като извади ножа от корема му. Пламъка гореше все повече а повече, а той гледаше в земята дълго време, накрая удари стената, изкрещя доста силно и започна да реже телата на родителите му.Бавно, и мъчително, както те го измъчваха преди.''

This is not a dreamWhere stories live. Discover now