2.Bölüm "Hakkımdaki Düşüncelerini Değiştireceğim."

188 32 8
                                    

SANIRIM BİRAZ GECİKTİ. ÖZÜR DİLERİM HEPİNİZDEN. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. İYİ OKUMALAR

Sanırım işlerde sorun çıkmış ve partinin olacağı yer değişmişti. Bizim ev değilde Justin'in arkadaşının evinde olacaktı. Gerçekten heyecanlıydım. İlk defa Justin'le aynı ortamda bulunmaktan değilde, arkadaşlarını yakından tanıyacak olmamdı heyecanımın nedeni. Gereksiz şeylerde heyecanladığımı fark ettim. Beni yanında neden getirdiğini bilmiyordum ama bir sebebi olmak zorundaydı. Justin durup dururken düzenini bozmazdı. Hele benim için,asla.

Arabaya bindiğimde Justin çoktan 2. sigarasını bitirmişti. Küllükte duran sigaralardan anlaşılıyordu.

İç çekti.

"Hiç gelmeyeceksin sandım." Arabayı çalıştırmaya başladı.

Ona cevap verip kavga etmek yerine susma hakkımı kullandım. Ara sıra bana böyle haklar tanıyor,ne hoş(!)

Kafamı telefonumdan kaldırıp yola baktığımda hiç ev,park,cafe gibi yerler görememem beni germişti. Etraf sadece ormanlıktı.

"Pariteye gidiceğimizi sanıyordum." Ölüm sessizliğini bozarken ona bakmaya başladım.

"Seni kaçıracak değilim. Hele bu görüntünle... Yapacağım son şey."

Ah,ciddi misin sen?! Görüntüme laf etmesi sinirlerime dokunmuştu. Bana böyle davranamazdı. Her şeyden geçtim, görüntüm gayet güzel ve çekiciydi. Seni pislik. Cehennemde yan Justin.

Geldiğimizi fark ettiğimde etrafı incelemeden edemedim. Hava hafif kararmıştı. Ayın ışıltısı önümüzü aydınlatırken düşmemek için elimi Justin'in kolu üzerine sardım. Bana baktı ve rüyalarıma bile girmeyecek bir hareket yaptı. Kolunu elimden kurtararak belime sardı ve beni kendine yaklaştırdı. Hiç bir şey diyememiştim. Bu çok küçük bir hareketti. Ama Justin'in bana yapacağı en son hareket,belkide.

Boynuma doğru fısıldadı.

"Yanımdan ayrılma."

İçeri girdiğimizde tüm gözler üzerimize falan çevrilmedi. İnsanların arasından geçerek ilerliyorduk ki bu hayli zor. En sonunda korktuğum oldu ve Justin görüş alanımdan çıktı. Gerçekten mi Justin? Beni gerçekten de bırakıp gittin mi? İnanamıyorum. Sersem gibi etrafıma bakınmaya başladım. Kulağımda hissettiğim nefesle arkamı hızla döndüm. Sonunda görüş alanıma girdi. Yakındık. Çok. Yakındık. Sadece onu görebiliyordum. Bana daha fazla yaklaştı. Beni öpeceğini düşünürken beni yanılttı ve kulağıma eğildi.

"Yanımdan ayrılmamanı söylemiştim." Geri çekildiğinde kaşları havadaydı.

Bir saniye bayım,beni bırakıp giden sizsiniz. Ama bunu ona söylemedim. Çocuk olduğumu düşünürdü. Aslında hep öyle düşünüyor.

Ama bu gece böyle olmayacak. Hakkımdaki düşüncesini değiştireceğim. Bu gece.

"Dans eden bedenlerin arasından geçmekte iyi sayılmam." derken parmak uçlarıma çıktım. Ellerini ceplerine koymuş sanki ben ona bir şeyler söylemiyormuşum gibi duruyordu. Geri çekildiğimde,gülümsememi ona verdim.

Sıkıcı sohbetimizi sonlandırmak için arkasını döndü ve onu takip etmemi söyledi.

Büyük salonda 4. kaybolmamdı. Justin her seferinde beni -nasıl oluyorsa- buluyordu. İnsanları yararak geldi ve sertçe elimi tuttu.

"Şu siktiğimin çocuk hareketlerinden vazgeç. Bu gece eğlenmek istiyorum. Ve sende bunu mahvetmeyeceksin."

Siktiğimin çocuk hareketlerinden vazgeç.

Çocuk hareketlerinden vazgeç.

-OKUYUN-

BİLİYORUM ÇOK KISA AMA SPOILER OLARAK DÜŞÜNÜN ÇÜNKÜ WATTPAD'DE SANIRIM BİR SORUN ÇIKTI VE DAHA FAZLA YAZAMADIM. BİLİYORSUNUZ ARTIK SINIR KOYUYORUM. AMA YORUM DAHA ÖNEMLİ HEP UNUTMAYIN. 7 VOTE İSTİYORUM SADECE. O DA KISA OLDUĞU İÇİN. YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN. BİR AN ÖNCE YAZMAK İÇİN SABIRSIZLANIYORUM JDJDJSDJDJ ÖPTÜÜMM

Unbalanced -TANITIM-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin