- Myślisz, że mu się spodoba ? - spytał młodszy patrząc na małego misia.
- Myślę, że tak - starszy delikatnie się uśmiechnął patrząc na swoją miłość.
Namjoon odłożył misia na bok. Położył się , tak że głowę miał na zgrabnych nogach czarnowłosego. Jin od razu zaczął bawić się włosami Kim'a. Młodszy cały czas patrzył się na sufit tak jak by myślał nad czymś bardzo ważnym.
- Hyung... Całowałes się kiedyś ? - mruknął młodszy nadal wpatrując się w szary sufit.
- Co ? Joon'ie skąd to pytanie ? - zaśmiał się cicho chłopak , czochrając delikatnie jego czuprynę.
- Hyung ale ja się pytam na poważnie ! - oburzony chłopak spojrzał groźnie w stronę Seokjin'a.
- Nie Moni , nie całowałem się z nikim. - mruknął rozbawiony chłopak wracają do zabawy włosami Namjoon'a.
Młodszy Kim od razu usiadł na łóżku pionowo twarzą w twarz z Jin'em.
Starszy tylko patrzył na te hipnotyzujące oczy. Pomyślał o tym , że skoro tak powiedział to mlodszy rzuci się na niego całując namiętnie w usta. Od razu skarcił się za takie myśli i oblał się delikatnym , ledwo widocznym rumieńcem na twarzy.
Namjoon powoli zbliżał swoją twarz do tej należącej do jego Hyung'a. Po chwili Jin poczuł ciepłe usta na swoich. Młodszy widząc , że starszy nie protestuję coraz namiętnie zaczynał go całować. Zszokowany Seokjin nie widział co ma robić , lecz po chwili zaczął niezdarnie oddawać pocałunki. Przez chwilę całowali się tak namiętnie , że mała strużka ( ? ) śliny poleciała po ich brodach . Gdy zabrakło im tlenu odlepili się od siebie. Po chwili cała twarz Seokjin'a była czerwona. Całował się z osobą , która kochał ponad życie ! Skrępowany starszy spuścił głowę bawiąc się pościelą.- Hej Jinnie zajebiście całujesz. Nie wierzę , że jeszcze się nie całowałeś. -szepnąl cicho. Złapał starszego za pobrudek i podniósł jego głowę delikatnie do góry tak aby mógł spojrzeć mu w oczy - Księżniczko spójrz mi w oczy.
Kim zrobił to o co go prosił Namjoon . Po chwili zauważył jak jego przyjaciel uśmiecha się pokazując swoje słodkie dołeczki.
- Ale... Nami... Co pow-powiesz Jimin'owi ? - zająknął się starszy.
- Jimin nie musi o niczym wiedzieć. - mruknął mu cicho do ucha .
Seokjin co raz bardziej się zawstydził i schował głowę w jego zagłębienie od szyi.
Młodszy przytulił go i tak się położyli. Leżeli przytuleni do siebie tak jakby nie widzieli się prawie cały rok. W końcu Seokjin zaczął robić się śpiący. Odwrócił się do Namjoon'a twarzą i spojrzał mu w oczy lekko się uśmiechając. Po chwili zamknął oczy i słuchal głębokich oddechów Namjoon'a.- Przepraszam , że tak cię krzywdzę... Myślałem , że jak będę z Jimin'em uczucie to minie... Kocham cię... Ale jesteśmy przyjaciółmi... Nie możemy ze sobą być... - szeptał cicho młodszy , myśląc , że starszy już dawno zasnął , gładząc kciukiem policzek przyjaciela - Kocham cie do cholery Seokjin... - dał starszemu calusa w jego pełne usta i wstał. Kilka minut patrzył na śpiącego Jin'a. Pochylił się nad nim. Cicho się zaśmiał twierdząc , że śpiący Hyung to najsłodszy widok jaki widział. Musnął delikatnie jego wargi i wyszedł z domu.
Jin bardziej się skulił i zaczął cicho łkać. Do cholery... Nie chciał być jego przyjacielem , chciał być kimś więcej. Chciał być dla niego osoba dzięki , której uśmiechał by się codziennie. Chciał być budzony przez tego dzieciaka codziennie. Chciał czuć te wspaniałe wargi na swoich. Nie chciał być już jego przyjacielem...
SMS
DO : Jiminś ❤
*** - *** - *** : Mam nadzieje. Chce zobaczyć jak małe serduszko naszego Namjoon'a się łamie 💕💕
A co jeśli będzie na odwrót ?
Co jeśli to twoje serduszko się pokruszy ?
Nie będę mieć już sznasy by to naprawić...
Nie chcę ranić Namjoon'a...
Ale ja go nie kocham...
Wolę ciebie kochanie ❤
$$$$$$$$$$$
Także ten
Dobry wieczór lub dzień
Jak wam mija dzień ?
Dbajcie o siebie i codziennie się uśmiechajacie ❤
#31.05.2018
#Forever Young - BTS
# Tinder Love - PlanBe
CZYTASZ
ғʀɪᴇɴᴅs | ɴᴀᴍᴊɪɴ
Fanfictionᴛᴏ ᴛʏʟᴋᴏ ᴘʀᴢʏᴊᴀᴢ́ɴ́ ɴɪᴇ ᴍᴏᴢ̇ᴇᴍʏ ᴢᴇ sᴏʙᴀ̨ ʙʏᴄ́ ᴊᴇsᴛᴇśᴍʏ ᴘʀᴢʏᴊᴀᴄɪᴏ́ᴌᴍɪ ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ ɪ ᴊɪᴍɪɴ sᴀ̨ ʀᴀᴢᴇᴍ. ʟᴇᴄᴢ ᴏʙᴏᴊᴇ ᴋᴏᴄʜᴀᴊᴀ̨ ᴋᴏɢᴏś ɪɴɴᴇɢᴏ. BTS NIE ISTNIEJE. ZMIANA WIEKU. Shipy : <Namjin> , <Nammin> , < YoonMin > , < YoonSeok >