0.1

3.7K 195 33
                                    

A N N A

,,Conor, môžeš ma prestať dráždiť? Je to od teba naozaj škaredé," mračila som sa na svojho staršieho brata, ktorý ma vytiahol z mojej vyhriatej postele v deň, kedy mám dovolené spať ako dlho chcem. Prikázal mi obliecť sa a vytiahol ma von, aby mi niečo oznámil. Pretože mám dnes devätnáste narodeniny, tak mi napadlo, že to bude darček na moje narodeniny. To však nemení nič na tom, že nenávidím prekvapenia a Conor mi nepovedal, čo to je.

,,A ty môžeš prestať byť tak otravná? Vieš, že ťa milujem, ale prosím ťa, nechaj sa aspoň jedenkrát za celý život prekvapiť," povedal. Len som otrávene pretočila očami, keď som si bola istá, že sa nepozeral. Spoločne sme kráčali po dvore, ktorý patril k nášmu domu a zastavili sme až v bielom altánku. Conor spravil pár krokov dopredu a zohol sa pod drevenú lavičku, ktorú sme v altánku mali. Z krabice od topánok, ktorá tam bola vytiahol čiernu šatku a uškrnul sa. Ja som naň len vystrašene a otrávene pozrela, prepaľujúc šatku pohľadom.

,,Conor, musíme robiť tieto scény? Za pár hodín začína live stream z Harryho koncertu a - "

,,Jasné, chápem ťa sestrička. Ale tieto scény spraviť musím a ak to chceš mať za sebou, zbytočne neprotestuj," prerušil ma Conor s vážnym výrazom v tvári. Ten sa však o chvíľu opäť zmenil na jeho úškľabok, ktorý som tak dobre poznala. Len som porazene vydýchla a prišla k nemu bližšie, aby mi mohol obviazať šatku okolo očí.

,,Toto ti zlepší deň viac ako live stream Harryho koncertu, sestrička," šepol mi Conor do ucha, zatiaľ čo mi z koncov šatky plietol mašličku. Len som sa odfŕkla a šatku si jemne prichytila.

,,Nič mi nezlepší deň viac, ako live stream z Harryho koncertu," odpovedala som a o pár sekúnd počula udfŕknutie od Conora. Jemne som sa usmievala a čakala, čo Conor spraví. Cítila som, ako mi do rúk podal nejaký papier, no viac som o tom povedať nevedela.

,,Skús si tipnúť, čo to je."

,,Conor!"

,,No dobre, tak to len rozbaľ a daj si dole šatku," zasmial sa, zatiaľ čo ja som sa snažila spraviť tak, ako povedal. Rozbaliť to so šatkou na očiach a až potom zložiť šatku z očí. Po dlhom obhmatávaní som zistila, že papier v mojich rukách je obálka. Prstami som nahmatala, kde bola obálka zalepená a dúfala, že v nej nebol nejaký papier a aj keď bol, nech sa mu nič nestane. Šatku som si zložila z očí a čelila pohľadu na samotný zázrak. V mojich rukách, medzi mojimi prstami, boli dva lístky na koncert Harryho Stylesa na dnes večer. Lístky na koncert Harryho Stylesa, preboha!

Cítila som, ako sa mi začala triasť spodná pera, ako vždy, keď som bola dojatá. Opatrne som zdvihla pohľad z lístkov na tvár môjho brata, ktorý sa usmieval.

,,Všetko najlepšie," poprial mi. Ihneď som mu skočila do náruče, objímajúc ho a bozkávajúc jeho líca.

,,Si úžasný, vieš o tom?" spýtala som sa jemným šeptom do jeho ucha. Počula som tichý smiech a ešte viac sa ku Conorovi pritúlila.

,,Prekvapivo to viem," zasmial sa jemne, jeho dlane ma hladili po chrbte. Pomaly som s od neho odtiahla, no ešte pred tým som mu venovala jemný bozk na pravé líce.

,,Ako si to spravil?" nechápavo som krútila hlavou. Conor sa jemne zasmial a pokrútil hlavou.

,,Bolo to ťažké, ale v deň keď sa lístky predávali som bol doma, takže som sa až tak nenamáhal. Trebalo len byť rýchlym a sedieť pred počítačom."

Opäť som sa ku Conorovi pritúlila, objímajúc ho najviac, ako som mohla. Nemohla som uveriť, čo sa to deje. Toto bola jedna z najkrajších vecí, ktorú pre mňa niekto urobil. Conor bol, je a vždy bude skvelý brat.

Anna ✧ harry stylesWhere stories live. Discover now