One love

811 17 8
                                    

                                                1    ГЛАВА

Алармата звънна, днес беше поредният учебен ден. Не ми се ходеше на училище не защото не го обичах, а защото пак трябваше да се срещна с несподелената си любов-богаташа Хари. Спороед повечето ми приятелки той беше тъпак,женкар,мръсник.Но за съжаление никоя от тях не го познаваше или поне не познаваха истинскаят Хари-освен мен.

Историята на нашето приятелство беше дълга, откакто се помнех бяхме приятели, но всичко се сгромоляса в деня, в който Хари загуби майка си. Той беше 13год. момче, със разбито от скръб сърце.Докато баща му се опитваше всячески да намали липсата на майка му, той се превърна в този, който познаваме днес. Но аз го обичах не зареди това, че беше лошо момче, а зареди факта че поснавах истинският Хари Стайлс.Той беше много мил човек никога не нагрубяваше някого нито пък беше женкар преди всичко това да се случи.

Сега той бе 16 годишно момче с голямо его, много момичета и един съкрушен от скръп по него баща. Но Хари не искаше да бъде такъв или поне аз така смятах.Но защо ли не исках да ходя на училище зареди него? Ето защо: да чувстваш, че кой не споделя любовта ти, избягва те и дори се прави че не те познава е прекалено тежък товар за моето сърце.Много пъти се чудех какво толкова намирах в него, но нито веднъж не се усъмних в чувствата си.

One loveWhere stories live. Discover now