Вълнения около Хари, приятелката ми и брат ми.

362 8 6
                                    

                                                 2 ГЛАВА 

Приготвих се за училище, събудих мама(баща ми бе катастрофирал, когато с брат ми бяхме малки и вече едвам си го спомняме) за работа и тръгнах. По пътя видях Хари с хубавата си спортна кола, а най-лошото беше че до него седеше новата му играчка(става дума за момиче).Той ме видя и дори не ме поздрави.Мен ме заболя много но не го показах все пак не искам да разбере, че го обичам.Стигнах училището, настаних се на чина и споделих с най-добрата си приятелка Ана(16 годишно момиче като мен)какво се случи.

Тя се опита да ме успокой, но явно разбра че съм много тъжна. Опитах се да й обясня чувствата си, но звънецът би и прекъсна разговора ни.Едвам изтърпях училището.След като свършихме Ана дойде на гости у дома да да се видим малко по-дълго.Бях много засрамена, когато с Ана влязохме в къщата и заварихме по-големият ми брат гол, излизащ от банята(Брат ми бе 17год. нехранимайко, който нито веднъж не бе имал отговорности). Той веднага се покри, но брат ми и Ана се погледнаха по странен начин и се изчервиха.Веднага усетих, че тук има нещо, но реших после да разпитвам приятелката си. Влязохме в стаята ми и аз бързо попитах Ана.

- Защо изглеждахте толкова притеснени,когато се видяхте и това изглежда, че не беше зареди голия ми брат.

Тя явно дълго се замисли преди да ми каже, но явно реши да проговори и решително отвори уста.

- С брат ти спахме заедно на купона за рожденият ти ден.-проплака тя.- И допълни плачейки-Много исках да ти кажа, но не исках да те нараня с това, че не съм ти казала по-рано.

Аз седях онемяла пред нея, устата ми беше отворена до земята и едвам я попитах.

- Влюбена ли си в него?

- Преди мислех, че не, но явно много съм грешала-проплака ми тя.

- Мисля, че съм бременна от него.-допълни разплакана тя.

Тогава направо ми премаля. Причерня ми, помислих си за бедната Ана и горкото й неродено бебенце. Та моят брат едвам се грижеше за себе си, а сега трябваже да се грижи за още двама човека.

One loveWhere stories live. Discover now