Aku menuju ke kereta abgku."Puas jogging.Adik pergi mane penat abg yg hnsem ni cari adik yg gemok ni" hejek aku nampak."Adik jogginglah takkan berlari marathon lak.Abg yg x hencemmm" aku ketawa selepas menghabiskan ayat Ku.
Sampai ke rumah aku terus menuju ke meja makan.wahhhh!!!mak jah masak nasi lemak.Sedang aku menyedok lauk ade orang menekan loceng.spoil mood tol.Mak jah disebelah senyum sambil mengelengkan kepalanya.
Ting tong!!ting tong!!
Manusia senget manelah yg x sabar ii ni.
Terkejut,terkilan,terkedu semua ter aku jadi.Orang yg aku rindu yg jauh disana sudah lama tidak melawat aku dimalaysia yiniih.Khairina Asyirah.
"Babe,I'm so missh you.How long no time see hah!" Pergh bi dia hancurss."Jangan speaking shangatlah.Hancurss" khairina atau aka kakak kesayangan aku mencebik."Ade hanger x bole sangkut kat mulut kak ni" Aku hanya mnenayangkan gigi ku yg putih ini.Ceh angkat bakul sendiri nampak.haha
"Oi,budak.Asal kau dtg sini.Aku x ajak pon" ah sudah gaduh dah start dah."Adik kesayangan aku bagi.heh.Aku bawakkkan kau lemon cake your favourite" fuishhh.."Nasib kau belanja lemon cake.Kalau x jangan harap aku nk bgi kau masuk rumah banglo aku nih" kakak aku hanya menggulinkan mata ke atas.Ah,biaselah.Abang kakak gaduh manja.Abang aku merajuk sebab kakak aku tinggal ngan abah dan umi aku kat london.Patutnye abg aku stay sana,dah tu kakak aku start perangai x nak dtg malaysia sebab dia ade bisnes kat sana tulah x nk balik.
Selepas makan aku naik atas,macam terabai jeh.Kalau abang jumpa kakak lupalah adik dia wujud kat sini.Propa jelah kata kata manis kakak aku tadi.merajukss..
Aku membaringkan diri dan bermain dengan telepon ku.Aplikasi Instagram aku tekan.
Like 15000
MALDHIQ_AKA With adik yg lama x balik
comment
DEY_LAN Pewitt,cantik adik.
SYASYARUSDI Hai,abg dola
MXYX_DHIRX Lupa ngan adik bongsu dia lah tu..
reply mxyx_dhirx lupa pulak ade adik..
MXYX_DHIRX X pelah enjoy...have fun..Aku melelapkan mata yg sudah mengantuk....
Hello...
Pendek kan story nih.Takde idealah
Ok bye..