05

2 0 0
                                    

Aku masih melihat cincin yg masih dikotak itu.Siapa yg bagi.Aku tak pernah kenalkan Abang aku.Camne dia bole kenal abang aku?

Aku menyimpan cincin itu kedalam laci meja.Aku menuju ke almari baju dan mengambil baju.Selepas siap menukar baju aku mengambil sling beg,kunci kereta dan phoneku.

"Abang,adik nak keluar ni.Raisya nak celebrate befday adik kat luar.Bole??" Aku membuat muka comel."Habistu abang duduk rumah sorg sorglah ni.Baru nak spend time ngan adik sendiri.." alah Abang aku ni perangai manja dah dtg."Nanti dah habis adik baliklah rumah.Lepastu kita pergilah jalan ii.okey" Aku merayu lagi."yelah.take care"

_________

Pin!!pin!!

Aku menekan hon banyak kali.Mane minah ni kata jangan lambat dia yang lambat.

Aku melihat seorang perempuan berjalan menuju kearah ku.mesti raisya dan....Aiden irsyad.

Kenapa dia ikut....
Kenapa dia....
Ikut...

Raisya membukak pintu belakang manakala aiden membuka pintu hadapan.Aku mula bersuara..

"Nak pergi mane nih?" Aiden memandang aku dengan pandangan yg susah nak ditafsirkan."Pergi kedai ala ala thailandlah.Aku belanja" Raisya mula bersuara apabila keadaan semakin kekok.

Kami memesan set family food.Aku bermain dgn phoneku.Aplikasi Instagram ku tekan..

MXYX_DHIRX

❤◻↗
MXYX_DHIRX Hepy befday to me...celebrate with ma friend..

Comment 14,500

Dayyan00 x ajak aku siak..
Goldenjuq cun..
Tyrexa nk join bole

Aku menekan pula Aplikasi wassap

Abang tershayang 2
Kakak bucuks 1
Papa 2
0123456789 3

Aku menekan no yg x dikenali tu dulu..

0123456789

Hye...

Aku aiden..

Aku tersedak dgn sendirinya..Aiden mane dia dpt no aku.

"Kau asal weyh.Takde angin x dek ribut tetiba tersedak" kata raisya

Aku tersenggih macam kerang busuk...
Aiden pula memandang aku penuh maksud 'jgn bgitau cousin aku.Paham!' Aku memandang ke tempat lain..




















Hey...
Maafkan author sekirnya cerita berikut dn berikut sgt ii pendek..Author kehilangan bnyak idea..Author nk memikirkan keje sekolah lgi,belajar lagi..Dan cerita ini slow update..Sebab kekadang internet wat masalah..maafkan author ye!!

Sayang korg!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 03, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

dimatamuWhere stories live. Discover now