Tentoraz som povedala Kači ja, že čo som dnes zažila:
,,Išla som autobusom domov a chcela som si sadnúť. No každé miesto bolo obsadené. Jeden chlapec mal v ušiach slúchadlá a vyzeral tak na 14. Povedala som mu, nech sa postaví, že si chcem sadnúť. On ma ale nepočul cez tie slúchadlá. Tak som ho štuchla a on sa na mňa škaredo pozrel a otočil sa na svoj mobil, kde niečo šťukal. Písal niekomu, koho tam mal pomenovaného: Lásočka <3 <3 <3. Nechápem, čo je to za meno. No to čo jej písal, som mepochopila:
Zlatíčko :*: Priprav sa, som v autobuse. Mám ochranu.
Lásočka <3 <3 <3: Teším sa. Vyber si-červené, lebo je to zvodná farba, alebo zelené, lebo je to tvoja obľúbená farba?
Zlatíčko :*: Mne je to jedno. Aj tak to na sebe nebudeš mať. O:-)
Nechápem, o čom si písali. Aká ochrana a červená? Zelená? Nebudeš to na sebe mať? Načo niekto niečo kupuje, keď to na sebe nebude mať? Ten chalan sa na mňa zrazu otočil a všimol si, že sa mu pozerám do telefónu. Išiel mi niečo povedať, no ja som ho predbehla a nakričala na neho, že stále pozerá do telefónu a nepusil staršiu si sadnúť, tak či ho neučili sa slušne správať. A on sa na mňa naštval, aj keď neviem prečo a nakričal do mňa, že rašpla ako ja si nezaslúžia sedieť a že čo mu pozerám do mobilu (tie novodobé výrazy->je to te-le-fón! Žiaden mobil!) a či ma neučili sa slušne správať a rešpektovať súkromie. Potom som musela vystúpiť, lebo som sa zľakla, že ten chalan, čo na mňa kričí mi chce tu v preplnenom autobuse ublížiť a vybrala som si z kabelky slzný plyn a nastriekala som to na neho. On sa chytil za oči, no aj ľudia, čo sedeli pri ňom, lebo možno nasprejovala aj ich. Dokonca aj šoféra, ktorý nezvládol premávku a nabúral do stromu, ktorý rástol pri ceste. Autobus začal horieť a dvere boli zdeformované, tak som cez ne vyšla von a keď som bola asi 50 metrov od autobusu, vybuchol. Vyzeralo to ako v tých telenovelách na Doma, keď niekto dá tým zaľúbencom bombu do auta a ono vybuchne za jeho chrbtom. Tak isto to vyzeralo aj v mojom prípade.
Ja som ale musela ísť peši domov, lebo autobus bol v plameňoch."
YOU ARE READING
Sťažovanie Babičky a Kači
HumorCover by:@misipastulkova Babička, ktorá má kamošku Kaču sa doma nenudí, aj keď nemá muža. Kača ku nej vždy príde s novými zážitkami, či už to sú drzí teenegeri, zabudnuté okuliare alebo len nejaké miestne klebety. Z normálneho rozprávania sa vyvinie...