(BTS-BUTTERFLY)
Taehyung?
Masaya kafasını koymuş bir şekilde derin derin düşünen taehyungun yanına gittim.
Üzgün görünüyordu.
Ve biraz da çökmüş gibiydi.
Düşünmekten çökmüş gibiydi.
Yavaş yavaş yanına gitmeye başladığımda odada olduğumu idrak etti ve yavaş yavaş kafasını kaldırdı.
Neler yaşanmış olsada okulda olduğumuz ve o benim öğretmenim olduğu için resmi davranmalıyız bu yüzden odada olmamıza rağmen ona bay kim demeliydim.
"Bay kim bir sorun mu var"
Hay ben aklıma ya o benim yüzüme bakmazken bile onu onemseyebiliyordum.
Neden sevdiğine kizamiyordu insan.
Neden yani neden.
"Birşey yok mu sence chin sun"
Kafasını buna takıyordu yani.
Pişman görünüyordu.Bunu yaptığı için pişman görünüyordu.Halbuki benim nasıl mutlu olduğumu onu nasıl sevdiğimi bilmeden değerlendiriyordu herşeyi.
Artık resmi konuşmayla uğraşamayacaktım.
"Taehyung sen pişman mısın yani böyle birşey yaptığın için?"
"Evet pişmanım çünkü pişman olmak zorundayım."Ben zerre pişman degilken onun böyle düşünmesi...
Gerçekten canımı yakiyor.
"Ben zerre pişman değilken sen neden pişmansın?"
"Hadi ama chin sun bir öğrenciyle birlikte olmanın seni işinden dahi edebileceğini biliyorsun."Tek düşündüğü şey işiydi.
"Senin tek düşündüğün işin mi ben burda benimle konusmuyorsun diye parcalaniyorum.Artık anla beni sana aşığım aşık!"
"Seni anlamadığını sanıyorsun ama çok iyi anlıyorum sen ne kadar aşıksan bende o kadar aşığım!"
Bunu söylerken bağırmış ve sinirlerine hakim olmaya çalışıyormuş gibi alnını ovuyordu.
Benimse gözlerim dolmuş dediği kelimeleri idrak etmeye çalışıyordum.
Aşık mı dedi?
Ne yani bana aşık mi olmuştu.
Ben hala şokun etkisindeyken tirreyen sesi ile konuşmasına devam etti."Anlamiyorsun seninle konusmamanın beni de zorladığını anlamiyorsun.Artık herşey için çok geç ikimizde aşığız ve birbirimizi unutmak veya yasananlari unutmak icin hem çok geç hemde imkansız."
"Taehyung...lütfen lütfen normale dönelim normal bir şekilde ilişkimizi yasayalim lütfen."
Derin bir nefes aldı ve beni belinden kendine çekerek sıkıca sardı ve kafasını boyun girintime yerleştirdi.
Kokusunu özlemiştim.
Kokusunu sanki bir daha hiç içime çekemeyecekmişim gibi içime çektim.
Uzun bir sürenin ardından taehyung konuşmaya başladı."Ne kadar zor olsa da bu ilişkiyi gizlemeliyiz.Ama gizlemek birbirimizden vazgeçmek değildir. "
Cevap vermek yerine sadece sarılmaya devam ettim.
Ardından ağzından dökülen sözcükler kalbimin atış hızını 3 katına çıkarmaya yetti.
"Seni seviyorum."Nutkum tutulmuşken kendimi toparladım ve"Bende seni seviyorum"diyerek cevap verdim.
Onun kolları bir kurtaricinin kanatlarıymışçasına güven verirken kurtarıcı meleğimi daha sıkı sardim ve sonsuza dek bırakmayacağım diyerek kendime bir söz verdim.
_______________________
Merhaba!!
O kadar şeyden sonra onları ayıracağımı düşünmemişsinizdir heralde😃
Bölüm nasıldı?
Voteleri eksik etmeyin💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher or?
FanfictionBay kim ile bu kadar yakın olmamalıydık.Çünkü aramızda dağlar kadar fark vardı.O bir öğretmen ben ise bir öğrenci...