4.Bölüm☆

216 18 17
                                    

(BTS-COME BACK HOME)

Hadi ama!

Bu da nereden çıkmıştı böyle.

Tanrım senden sadece eve gidip dinlenmek istediğimi söylemiştim senin cevabına bak!

Nasıl uğraşacak gücü bulacağım ben.

"Chin sun sevgilim nasılsın seni özledim"

Ukala şerefsiz.

"Hayırdır gerizekalı kaç defa söyleyeceğim ayrıldık diye özürlü nöronsuz"

"Aaa bebeğim olmuyor böyle gel bir kere sarılalım"

Beni bileğimden tuttuğu gibi kendine çekmeye çalışan jungkooku engellemeye çalışırken bir yandan da yardım istiyordum.

Herkes okuldan bu kadar mı nefret ediyordu!

2 saniye içerisinde bütün okul boşalmış gibi görünüyordu çünkü ortalıkta ne bir öğrenci ne bir insan,yardım edecek bir allahın kulu yoktu.

"Yardım edin lütfen bırak beni!"

"Seni hiçbir yere birakmiyorum sen benim-"

Jungkook cümlesini tamamlayamadan kimden geldiğini anlamadığım bir yumruk karşısında yere yığıldı.

Arkama baktığımda ufak çaplı bir şok yaşadım.

-Bay kim!?
-Chin sun iyi misin sana birşey yapti mi!?

-Hayır bay kim teşekkür ederim.

Bunları söylerken bir yandan da titriyordum.

Jungkooka öyle bir yumruk atmıştı ki jungkoom hala baygın bir halde yatıyordu. (Vkookshipper olarak ağlıyorum ühühü)

"Chin sun titriyordum bu halde eve gidemezsin korkmuş görünüyorsun"

Tanrım sonunda!

Aslında korkmamıştım çünkü neden korkayımki?

Hadi ama ben hiçbir zaman o dokunsan kirilacakmis gibi olan kızlardan biri değildim ve olmayacaktim da.

Çünkü neden kendimi bir erkeğe muhtacmis gibi gösterip ezdireyim ki kendimi.

Saçmalık.

"Hem sana sıcak bir kahve yaparım kendine gelirsin bende ailenin endiselenmemesi için haber veririm ne dersin?"

"Çok teşekkürler bay kim"

"Asıl ben  teşekkür ederim"

Ne!?

Ne demek istediğini anlamayarak bay kim e döndüm ve o da dediği şeyden pişman olmuscasina "şey ııı aslında şey ben onu ima etmemiştim ne sacmaliyorum ben ya haydi gidelim"

Affallamış görünüyordu.

Bir beş on dakikalık yürüyüşten sonra bak kimin evine varmiştik.

Evin anahtarını kapıya soktu ve kapı usulca açıldı.

Bu kapının ardındaki ev hedefime ulaşmama beni biraz daha yakinlastiracakti.

Hissediyordum.

___________________________________

Buraya kalbi kırık bir vkook shipper çizer misiniz?💔💔💔💔

Kızımız herşeye çok hızlı başladı demedi demeyin.💘

Aslında bölüm daha erken gelecekti ama teknik bir aksaklık söz konusu oldu.👽

Bölüm nasıldı?👀

Voteleri eksik etmeyin💜


Teacher or?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin