"Hyung..hyung rasa..""Hyung rasa apa?cuba bagitau Namjoon mana lah tau Namjoon boleh tolong hyung?"pimtas Namjoon yang melihat hyungnya macam susah nak bercakap itu.
"Hyung rasa hyung nak jadikan hubungan kite ni lebih rapat dan 'sentiasa gembira' lagi!"kata Jin
"Mwo?hyung tak rasa ke yang hubungan kite semuanya dah memang rapat sejak dulu lagi?Takkan lah hyung takperasan kot?"Namjoon mula rasa nak marah.
"Hyung..hyung perasan cuma hyung nak hubungan akan sentiasa diingati oleh hyung!Hyung harap Namjoon boleh tolong hyung?" Pujuk Jin
"Hmmm,yelah Namjoon akan tolong hyung.Tapi Namjoon harap takkan ada benda yang tak diingin jadi nanti!"
"Jinjjayeo?Gomawo Namjoon!"Jin memeluk Namjoon dengan perasaan yang cukup gembira.
"Tapi kenapa Hyung nak buat semua ni?"Kata Namjoon
"Hyung bukan apa,macam hyung cakap,hyunh nak kite 'sentiasa gembira'smapai bila-bila." Balas Jin.
"Ouh..nae~Dah lah Namjoon nak tengok dorang semua dah tido ke belum tu"kata Namjoon lalu bangun dari sofa
"Joon!Hyung harap joon rahsiakan hal ini dari diorang ye!"kata Jin sambil terseyum pada Namjoon.
"Ye!Joon janji!" Kata Namjoon dan keluar dari bilik Jin.
S
K
I
P<YOONGI POV>
Yoongi berasa haus dan mahu pergi kedapur untuk minum air mahu mebasahkan tekaknya yang kering itu.Semasa mahu melintas dihadapan Bilik Jin,dia mendengar suara orang bercakap..Yoongi hanya buat tak tahu sahaja dan turun kebawah untuk minum air.
<<END YOONGI POV>>
"Hyung tak tido lagi ke?" ????
"Ouh,Tae kau nak apa?" Kata yoongi sambil memandang Taehyung.
"Tae nak minum air"
"Hyung buat apa tu?"
"Aku nak minum air lah.takkan lah aku datang sini nak basuh baju pulak." Kata Yoongi
"Hihihihh,ye tak ye jugak"Teahyung membuat mulut petaknya itu.
"Kau tak tido ke?"kata Yoongi
"Tak..Tae tak boleh tido..Hyung Tae rasa tak sedap hatilah hyung" kata Teahyung lalu menarik nafas.
"Tak sedap hati pasal apa?"
"Sejak kebelakangan ni,Tae asyik mimpi buruk je hyung" kata Teahyung lalu memandang ke singki dengan pandangan kosong.
"Mimpi pasal apa?Cuba bagi tau hyung?" Lalu meletakkan tangnanya dibahu Teahyung.
"Tae mimpi..hyung semua nak tinggalkan Tae,jimin gam Jungkook pon nak tinggalkan Teahyung!" Lalu Teahyung menangis dibahu Yoongi.
"Syhhhh~dah janganlah nangis,alah tu setakat mimpi je,tak yahlah nak risau sangat ye,dah hyung semua tak tinggalkan Tae lah" Yoongi menepuk perlahan belakang badan Taehyung.
"Betul ke ni Hyung?"
"Yes..kau nampak sendirikan aku still ada kat sini,means aku tak tingglakan kaulah" kataYoongi.
"Hyung ni dalam sweg ii hyung pon,hyung amik berat pasal kiteorang jugakkan ingatkan hyung tak sayang kiteorang!" Kata Teahyung lalu mencubit pipi Yoongi.
"Ishhh.kau ni,tak yah nak merepek lah malam malam macam ni" Yoongi menepis tangan Teahyung dari pipinya.
"Eleh cakaplah hyung malu" Teahyung memgusik Yoongi.
"Ehhhh.kau ni" Yoongi cuba menyembunyikan seyumannya.
"Dah gi tidolah,kau dah okey kan?" Sambungnya lagi.
"Dah!!Gomawo Hyung!" Lalu memeluk Yoongi..
"Hmmmmm..yelah"
Mereka berjalan naik ke bilik masimg masing.
"Hyung pon harap macam tu jugak Tae,Bukan Tae sorang je yang mimpi macam tu,hyung pon sama Tae,hmmmm.Hyung harap korang tak tinggalkan hyung jugak"Bisik hati Yoongi.
Lalu dia berjalan masuk kebiliknya setalah dia melihat Teahyung masuk ke dalam biliknya sendiri.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
FAKE LOVE 박지민||PARK JIMIN FF||
FanfictionSuatu perjanjian yang dahulunya dianggap manis tetapi disebabkan salah seorang yang ahlinya yang menyebabkan janji itu bertukar kepada FAKE LOVE bagi si 'dia'. "Waeyo?" "Mianaeyo..We can't....We have to go.." "Mwo?Andwea!!" "........." "You guys lia...