EPISODE 4

80 10 0
                                    

PAGI

"Hyung dah bagun?"tanya Jungkook pada Jin.

Dia melihat Jin dan Namjoon sedang memasak di dapur pada awal pagi ini.

"Hyung masak apa ni sedapnya bau?"Kata Jungkook lagi lalu jalan kearah dapur.

"Nae!Hyung masak Tteokbokki,kimbap gan Jjampong"Kata Jin.

"Wow,Daebak!Hmmm..mesti sedapkan!"Puji Jungkook.

"Ofcoureslah sedap,tengok lah siapa yang masak!"Jin bangga diri sambil menepuk dadanya.

"Cehhh,Joon pon tolong Hyung masak jugak tau"Namjoon menjeling Jin.

"Heheheheh"Jin tersengih pada Namjoon.

"Hyung nak Kook tolong apa-apa ke?" Jungkook menawarkan dirinya untuk menolong hungnya.

"Hmmmm,gweanchana Namjoon dah tolong hyung lagipon nak dah siap ni,kalau Kook nak tolong jugak Kook boleh tolong hyung kejutkan Hyung lain kat atas tu tak?"Kata Jin

"Nae!Kook kejut dorang ye!" Lalu pergi naik ke atas untuk mengejutkan hyungnya yang lain.Dlam pikirannya hanya terancang sesautu yang jahat.HAHAHAHAHAHA.

Mangsa pertama iaitu:

JUNGKOOK melihat teg nama pada pintu

HOSEOK MACHINE DANCE

"Hosoek Hyung!!!Ireona,Jin suruh turun bawah gan makan!!!"Jungkook memanjat katil Hoseok dan baring di atas badan Hoseok.

"Hmmmm.."

"BANGUN!!!!"Jungkook memjerit di telinga Hoseok.

"Yashhh,budak ni!!"Hoseok memarahi manja Jungkook lalu dia bangun tapi still di atas kati sambil memandang Jungkook yang sudah tergelak tu.

"Jin hyung suruh turun bawah gan makan jom hyung"Jungkook menarik tangan Hoseok.

"Nae~Jap Hyung nak mandi dulu,nanti Hyung turun bawah" lalu berjalan kearah bilik air.

"Okey!"

"Next mangsa ke dua!HAHAHAHH"Jungkook tergelak jahat

TEA ALIEN

Dengan perlahan lahan Jungkook menolak pintu bilik Teahyung yang terdedah itu.Dia menlihat Teahyung sudah terbaring di kaki Katil..punya kasar dia tidur tu.sampai tak sedar dia hampir terjatuh tu.

Jungkook smirk dan menarik tangan Teahyung yang terkeluar dari katil lalu menjatuhakan Taehyung.

PELIK??

"Kenapa dia tak bangun lagi?"Jungkook memandang kearah Teahyung.

"Padan lah..Sia sia je ushaa aku selamani.Dia jatuh atas lombokan Bajunya sendiri.Dengan Baju berselerak atas lantai..aduii hai apalah nak jadi gan hyung aku sorang ni"Jungkook memepuk dahinya.

"Tae ireona!!Jin Hyung ada masak kegemaran Tae iaitu Kimbap"Jungkook mengunakan helah lain

"What!"Terus segar matanya bila Ada makana kegemaraanaya itu.

"Dah mandi Tae pastu pergi turun bawah"

"Arrrasooo!!!!!" Dengan lajunya dia masuk ke dalam bilik air.

MANGSA KE TIGA PULA

GENIUS ROOM

SIAP ADA CARPET FUCK GO AWAY LAGI.

"Aduhh..ni mesti susah nak kejutkan,so i have another plan tok kejut Yoongi hyung." Pikir Jungkook

"Hyung?" Kata Jungkook

"Ouh!Jungkook shhi~~Waeyo?"ada suara menyapa dia dari belakang

"Omma!!fuhh kamchagia!" Jungkook mengurat dadanya

"Ahaahahahah,waeyo kau masuk bilik aku ni,ada apa?" Kata Yoongi yang baru keluar dari bilik air dan selsesai mandi tu..

Yoongi hanya memaikai Tuala paras pinggan sahaja dan tuala kecil di tengkuknya.

"Ouhh,bukan selalunya hyung bagun lambat ke?kenapa tetiba je bangu awla pulak ni? Jungkook pelik dgn Hyung sorang ni.

"Hari ni special day,so aku bangun awallah"

"Special day?Ada apa hyung?"kata Jungkook lagi

"Adalah lepas makan aku bagi tau,dah syuhhh syuhh aku nak pakai baju ni!"lalu menolak Jungkook keluar dari biliknya.

Sempat lagu Jungkook kata"Hyung nanti turun bawah tau!Jin Hyung masak sedap tau!" Jerit Jungkook

"Ye jap gi aku turun!" Yoongi membalas dari dalam

Selesai mengejutkan Hyungnya yang lain Jungkook masuk ke dalam Bilik Jimin pula.

MOCHI MOCHI ROOM

Jungkook mengetuk pintu bilik Jimin lalu masuk ke dalam.

KOSONG!!

"Mane pulak Jimin ni?"bisik Jungkook

Tetiba dia terdengar satu saura dari bilik air.

"Tu bukan suara........

BERSAMBUNG

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FAKE LOVE 박지민||PARK JIMIN FF||Where stories live. Discover now