Arkadaşımız heykır okan geçmişe giden bi makine icat etmiş bizde keş süloylala gönüllü olduk böyle bi patlama oldu bi anda osmanlıya gittik yeniçerileri gördük selamlaştık bize tokat atmayı öğrettiler bu keş süloyenlışlıkla elini kırıyodu azdaha falan neyse harp zamanlarıymış bizde girelim dedik ne olsa çok savaşkan bi insanız bide mahalleye yeni taşınan boksör ege var oda gelmiş onu da bulduk şansımıza çanakkale savaşı denk geldi oraya gittik ingiliz ler okadar bomba atıyoki heryer fişne suyu olmuştu aq bizde boş dururmuyuz le colaları dfılatıyoz 2 tane gemi devirdik ingilizler karaya ayak basmaya çalışıyo bizde keşif birliğini yok etmeye çalışıyoruz yanlız bizi ordu tam bir aslan mermi kafa atan var kahraman lar vatanı koruyolar poksör ege önde atıldı baktım bunlara sakso çekiyi diyerini yumrukluyo ulen ege aq dedim sonra makineli tüfekçi çorç un büyük büyük dedesini gördük oda makineli tüfekçiymiş keş süloyu vurdu ben dedim aq gavatı senin torununuda sevmezdim dedim buna boncuklu magnumumla head shutır adını verdiğim hareketle kafasına ateş ettim denizi bi görseniz fişne suyu olmuş insanın içi ürperiyo savaş çetin geçiyo siperde 5-6 kişikaldık keş süloyu kahraman kzılıay iyileştirdi cephane sıkıntımız var son 1 boncuğum 4 paso 2 de lecola mız var boksör egeninde mermisi bitmiş sinirden gelen mermileri yumrukluyo aq bunlar bi anda 50 kişi oldular üstümüz geliyolar lecolanın içini açtık bize attıkları bomba il doldurdu keş sülo boksör ege havaya attı bende boncuklu magnumumla vurdum o asit bunları eritti baktım arkamızda koca seyit quen elizabeth diye bi gemiyi batırdı maşallah batırsın zaten adında hayır yok aq gemisinin tam yenik duruma düşerken Yarbay Mustafa Kemal atamız geldi 57. alayla hızır gibi yetişti ama yetmedi 57. alay tamamen şehit oldu sonra bizim taburlar yetişti daha önce yerlerde hiç bu kadar fişne suyu görmemiştim taarruz emri geldi süngüler çektik botları hazırladım saldırıyoz Allah deyip bi ayağımla esnaf tekmesi diğer ayağımla 45 numara bot vuruşum yaptım zafer almıştık artık sonra makine yine çalıştı eve geri döndük olanları anllatım hatıra olarak çanakkale savaşı formalarımız kaldı çok güzel bi gündü şimdi keş sülo bundan etkilendi mahalledeki ihtiyar heytini aldı savaşçılık oynuyo mahalleye ypolis geldi hatçe abla yine kocasını dövdü herhalde bu kadın hiç akıllanmaz aq.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Botlu Gomutan (45 Number)
Fantasyİncicilerin Efsanevi hikayesi botlu gomutan artık burda İyi Eğlenceler :)